‍معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

مردم نگران نباشند، تا آخر وقت امشب تمامی جایگاههای سوخت وارد مدار می شوند

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۵۲۳۸۴
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: تمامی جایگاههای سوخت استان تا آخر امشب وارد مدار می شوند و هیچ مشکلی در تامین و توزیع سوخت نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، در پی اختلال در جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اظهارداشت: این اختلال در سامانه جایگاه‌های عرضه سوخت به واسطه ایرادها و اشکالات فنی به وجود آمده و مشکل موقتی است و به زودی رفع خواهد شد.

حبیبی گفت: بعد از این مشکل با اقدام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، جایگاه های سوخت به صورت نقدی و مکانیکی یا دستی وارد مدار شد و بنزین در حال حاضر با نرخ آزاد عرضه می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: همه جایگاههای سوخت به اندازه کافی بنزین دارند و هیچ گونه کمبود بنزین نداریم، همچنین جایگاه های سی ان جی فعال هستند و به هیچ وجه مشکل فنی ندارند.

حبیبی تصریح کرد:سهمیه سوخت یارانه‌ای کاملاً برای دارندگان کارت سوخت محفوظ است و شایعه افزایش قیمت سوخت به هیچ وجه صحت ندارد و تکذیب می شود.

بنزین-دزدی

وی یادآوزرشد: تاکنون ۵۰ درصد جایگاه های سوخت استان وارد مدار شده اند و مابقی تا آخر وقت امشب وارد مدار خواهند شد و حداکثر در مدت ۴۸ ساعت آینده این مشکل فنی به طور کامل رفع خواهد شد و جایگاه های سوخت بنزین به روال عادی سرویس‌ دهی خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهارداشت: از شهروندان محترم استان خواهشمندیم به هیچ وجه برای سوختگیری عجله نکنند و نگرانی نداشته باشند و از ایجاد صف های طولانی خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز