امام جمعه موقت قزوین:

دستگاه قضایی در مبارزه با مفسدان اقتصادی جدی تر عمل کند

۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۵۳۴۷۱
دستگاه قضایی در مبارزه با مفسدان اقتصادی جدی تر عمل کند
امام جمعه موقت قزوین گفت: دستگاه قضایی با استفاده از مشارکت بسیج مردم بایستی در مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی تر عمل کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید مهدی خضری در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین که درمسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: امت اسلامی برای ورود به تمدن اسلامی بایستی آماده شود و مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی خود امت اسلامی را برای تمدن اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر(عج) آماده می کنند که در این راستا طرحی با محور گفتمان عمومی عنوان شده که باید ابعاد آن اطلاع رسانی شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری برای پیاده شدن این طرح مهم در دیدار دانشجویان فرمودند، برای رسیدن به چشم انداز انقلاب اسلامی نیازمند حرکت عمومی هستیم.

خضری افزود: شتاب بخشیدن به حرکت عمومی و برنامه ریزی در این زمینه بایستی توسط جریان ها و حلقه های میانی مردمی انجام شود.

وی گفت: دستگاه های حوزه فرهنگی و اجتماعی، متولی ایجاد حلقه های میانی در این حوزه هستند و تصدی گری در حوزه های فرهنگی کاری اشتباه است. 

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: بیعدالتی و ناهماهنگی در توزیع اقلام ضروری مردم موجب نارضایتی مردم می شود و باید تلاش کنیم با هماهنگی دستگاههای متولی این وضعیت سامان یابد.

حجت الاسلام خضری بیان کرد: در نظام اسلامی بایستی مبارزه با رانت خواری و فساد و اخلال گران اقتصادی جدی گرفته شود تا ریشه فساد را بخشکانیم.

وی اظهارداشت: از دستگاه قضا انتظار داریم در شناسایی مفسدان اقتصادی جدی باشد و با مدیرانی که با مفسدان همکاری می کنند، برخورد کرده و آنها را از طریق رسانه ها به مردم معرفی کند. 

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: بسیج مردمی یک ظرفیت ارزشمند برای مبارزه با فساد است و می توانیم برای توزیع عادلانه از بسیج مردمی هم استفاده بیشتری کنیم.

خضری با اشاره به اهمیت صبوری در زندگی برای کاهش آسیب های اجتماعی اظهارداشت: صبر و شکیبایی می تواند از مشکلات و آسیب های اجتماعی کم کند و انسان را در برابر هیجانات نجات دهد.

وی تصریح کرد: نماز جمعه باید تریبون عدالت خواهی باشد و لازم است مراقبت کنیم تا امکانات ایجاد شده مانند فضای مجازی باعث بی عدالتی و بی تقوایی نشود زیرا امروز در فضای مجازی بی عدالتی هایی مشاهده می کنیم که باید دستگاه های مربوط از آسیب های آن جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت قزوین خواستار برخورد جدی با زمین خواری و متخلفان این عرصه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز