مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

بیانیه گام دوم، غنی ترین محتوای عرصه دیجیتال است

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۷:۱۶
کد خبر: ۱۲۵۵۸۷۴
بیانیه گام دوم، غنی ترین محتوای عرصه دیجیتال است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: جوانان امیدهای آینده کشور هستند و بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری غنی ترین محتوای عرصه دیجیتال است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ نخستین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مرحله استانی با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، مافی رئیس پارک علم و فناوری استان، حجت الاسلام شجاعی مهر نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)، سرهنگ درزی جانشین سپاه امام حسن مجتبی قزوین، جمعی از مسئولان استانی و گروه های شرکت کننده در رویداد در حسینیه شهید مطهری سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی در این مراسم با اشاره به معنای استکبار ستیزی بیان کرد: در قرن بیستم آمریکا ۲۰ کودتای بزرگ برای ایجاد مستعمره و نفوذ بر ملت ها در سطح جهان انجام داد و مبارزه با ملت ایران و انقلاب اسلامی یکی از این کودتاها بود.

وی گفت: استکبار ستیزی یعنی مبارزه با ویژه خواری. از سال ها پیش تا کنون، آمریکا با توجه به اینکه سازمان ملل را در اختیار خود گرفته، هر جا که برای منافع خود لازم باشد، ویژه خواری می کند و هرجا که به نفع خود باشد حق وتو صادر می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:استکبارستیزی یعنی مبارزه با ظلم و ستم و امروز مظهر و مصداق واقعی ظالم آمریکای مستکبر است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: استکبار ستیزی یعنی پاسداری از هویت یک ملت. وقتی دشمن به دنبال اضمحلال و تغییر هویت ملت است ما نیز در مقابله با این ضد فرهنگ، با استکبار مبارزه می کنیم.

وی افزود: استکبار ستیزی یعنی مخالفت با جنگ و جنگ طلبان. بعد از جنگ جهانی دوم آمریکایی ها به نام استکبارستیزی در دنیا جنگی راه انداختند که حدود سی میلیون انسان بی گناه را کشتند و ما مخالف این جنایات هستیم و مخالفت و مقابله با این جنایات، همان مصداق استکبارستیزی است.

image_2021_11_3-11_56_57_980_ZmI

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: استکبارستیزی یعنی مخالفت با توطئه هایی که آمریکا بعنوان استکبار جهانی با ملت ها دارد که یکی از آنها حمله سایبری به سیستم سوخت رسانی کشور با هدف بی اعتمادی ملت بود و وقتی ما می گوییم مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر کشوری که برای کشتار ملت های دیگر از هیچ توطئه ای کوتاهی نمی کند.

وی افزود: استکبار ستیزی یعنی مخالفت با تحقیر ملت ها و امروز این رفتار تحقیر ملت ها از سوی آمریکایی ها کاملا مشهود است.‌ ما می گوییم مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر این دشمن با اهداف پوشالی که به دنبال تحقیر ملت هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در ادامه اضافه کرد: ما می گوییم مرگ بر آمریکا و این شعاری است که معانی زیادی در خود دارد. امروز اولین چیزی که ما نیاز داریم تولید در عرصه دیجیتال است و دومین نیاز مهم، تولید محتوای فاخر و هماهنگ با فطرت انسانهاست و این دو اهداف بسیار مهمی هستند. بی شک از نظر نرم افزاری با کمک جوانان به مراحل بالایی دست خواهیم یافت همچنان که در داشتن محتوای غنی ما در سطح بالایی هستیم.

وی یادآور شد: دانشمندان بزرگی همچون ابن سینا، پروفسور حسابی، در کشور ما فراوان است اما مهم این است که با این محتوا آشنا شویم و از ابزار موجود برای توسعه و پیشرفت کشور و انقلاب استفاده نماییم. چرا که کامیابی برای ملتی است که امروز بتواند در عرصه دیجیتال تولید فاخر داشته باشد و از نظر محتوا بتواند این تولیدات را در اختیار بگیرد.

حجت الاسلام معبودی گفت: جوانان امیدهای آینده کشور هستند و بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری از مهمترین محتواهای کشور است که امروز در این رویداد نیز در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز