معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:

دوره های ملی دانش افزایی مدیران،روان شناسان و مشاوران مراکز مشاوره در قزوین برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۶۰۱۶۰
دوره های ملی دانش افزایی مدیران،روان شناسان و مشاوران مراکز مشاوره در قزوین برگزار می شود
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: دوره های ملی دانش افزایی روان شناسان و مدیران مراکز مشاوره سراسر کشور از 23 تا 25 آبان در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی لطفی در خصوص این دوره آموزشی اظهار داشت: در این دوره کارگاهی 30 نفر از مدیران، نمایندگان و مشاوران مراکز مشاوره سراسر کشور به صورت حضوری شرکت کرده و با مباحث مطرح شده آشنا می شوند.

لطفی تصریح کرد: همچنین سایر مدیران مراکز مشاوره که دارای پروانه نظام روان شناسی و مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان هستند به صورت ویدئو کنفرانس موضوعات مطرح شده در کارگاه را پیگیری می کنند.

وی بیان کرد: برگزاری این دوره نقش مهمی در ارتقای دانش شرکت کنندگان در موضوعات مربوط به ازدواج، فرزند آوری و همسان سازی فعالیت مدیران مراکز مشاوره خواهد داشت.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزروین تصریح کرد: در کنار این دوره دانش افزایی، تشکیل کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده نیز پیش بینی شده که اجرا  می شود.

لطفی گفت:  در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی استاندار، معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل اجتماعی استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با امور اجتماعی شرکت دارند.

وی اظهارداشت: همچنین در کارگاههای حضوری از فعالان سازمان های مردم نهاد نیز دعوت شده است تا با شرکت در این دوره با مباحث مربوط به ازدواج و خانواده آشنا شوند.

لطفی در خصوص اساتید این دوره گفت: دکتر مهدی دوایی متخصص روان شناسی تربیتی در خصوص فرزند پروری، راههای شکل گیری هویت در کودک و نوجوان، تربیت با رویکرد شناختی و رفتاری، خانم رقیه نیرومند در خصوص نقش تحولی آموزش های عاطفی در تحول فرهنگی جامعه، ابعاد اهمیت ازدواج، ابعاد زیستی و رفتاری، شناختی، هیجانی و اجتماعی و محمد حسین سروش مدرس گویندگی، اجرا و فن بیان صدا و سیما در خصوص فن بیان و ارتباط موثر، دانش خود را به شرکت کنندگان منتقل خواهند کرد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: این کارگاه آموزشی از 23 تا 25 آبان در هتل ایرانیان برگزار می شود و در پایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهی مشترک وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعطا می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز