جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

کشف ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۷:۳۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۰۶۲۰
کشف ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 32 کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس استان اصفهان و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یکی از  قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال یک محموله مواد  را از استانهای جنوبی به سمت استان اصفهان دارند، مطلع شدند.  

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با استان اصفهان  و هدایت عملیاتی و انجام هماهنگی های قضائی خودرو مورد نظر را که یک دستگاه تریلی کشنده بود در محورهای مواصلاتی اصفهان شناسایی و متوقف کردند. 

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد:  در بازرسی از خودرو مورد نظر، 32 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و راننده دستگیر شد. 

وی خاطر نشان کرد :در این خصوص یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هوشمندی و اقتدار دو ویژگی اصلی پلیس است ،تاکید کرد: پلیس قزوین با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مخلان امنیت جامعه مقابله کرده و اجازه فعالیت های مجرمانه به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز