روئیس پارک علم و فنآوری قزوین:

فضای مجازی یک ابزار موثر برای کسب درآمد پایدار است / محدود کرن فضای مجازی منطقی نیست

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۶۱۵۶۷
فضای مجازی یک ابزار موثر برای کسب درآمد پایدار است / محدود کرن فضای مجازی منطقی نیست
رئیس پارک علم و فنآوری قزوین گفت: فضای مجازی یک ابزار و فرصت ارزشمند برای کسب درآمد پایدار است و ما به جای محدود کردن آن می توانیم با نظارت بیشتر از این فضا استفاده مطلوب کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی مافی در اولین نشست کارگروه پیشگیری از جرایم فضای مجازی که روز دوشنبه در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد اظهارداشت: در فضای مجازی نباید بدنبال محدود کردن فضا باشیم بلکه لازم است با ابزارهای نظارتی زمینه بهره برداری بهتر و مطلوبتر از این فرصت را مهیا کنیم/.

وی اضافه کرد: امروزه کسب و کار در فضای مجازی یک فرصت ارزشمند و یک ابزار موثر و ضروری است که می تواند به تحقق درآمدهای پایدار کمک کند و ما نیز بایستی از این فرصت به نحو مطلوب برخوردار شویم.

رئیس پارک علم و فنآوری قزوین یادآورشذد: نماد الکترونیک می تواند یک ظرفیت و شاخصه برای کسب و کارها باشد تا مردم بتوانند با اطمینان بیشتری از خدمات فعالان این عرصه برخوردار شوند اما می بایست اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار دهیم تا دسترسی به این مراکز برای شهروندان تسهیل شود.

7777777

مافی گفت: باید فروشگاهها و کسب و کارهایی که می خواهند در فضای مجازی کار کنند نماد الکترونیک داشته باشند و اصالت آن را هم بدانند و در این زمینه آموزش لازم را ببینند تا این مجوز بتواند به کارآمدی آنها و اعتماد مردم هم کمک کند.

وی بیان کرد: در جهان کنونی در بسیاری از کشورها یک مجوز قانونی در فضای مجازی در کمتر از 4 ساعت صادر می شود اما آیا باید دید این بستر در کشور ما نیز مهیاست یا ما فقط به ایجاد محدودیت فکر می کنیم.

پارک علم و فنآوری از تولید محتوا حمایت می کند

رئیس پارک علم و فناوری قزوین اظهارداشت: در تولید محتوا آماده حمایت و همکاری با فعالان این عرصه هستیم و فضای مورد نیاز و تسهیلات در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: آماده ایم با فراخوان زمینه جذب افراد مستعد در تولید محتوا را مهیا کنیم تا از نابسامانی در این عرصه پیشگیری شود.

مافی تصریح کرد: سیاست گذاری در فضای مجازی کار پیچیده و فنی است و پارک علم و فنآوری آمادگی دارد در این زمینه نیز همکاری و مشارکت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز