فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین:

انقلاب اسلامی بدنبال جذب حداکثری همه افراد با سلایق مختلف است/ سپاه و بسیج در خدمت سازندگی است

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۷:۳۰:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۲۱۹۴
انقلاب اسلامی بدنبال جذب حداکثری همه افراد با سلایق مختلف است/ سپاه و بسیج در خدمت سازندگی است
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: امروز زمان طرد افراد با سلایق مختلف نیست بلکه زمان جذب حداکثری و تقویت وحدت برای مقابله با تهدید دشمنان و سربلندی کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار رفیعی آتانی در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که عصر سه شنبه به مناسبت برنامه ریزی در هفته بسیج در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: در آستانه هفته بسیج برنامه های متنوعی پیش بینی شده که در نقاط مختلف برگزار خواهد شد و ما پای کار هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: فلسفه تشکیل بسیج به صورت رسمی پس از پیروزی انقلاب مانند همه کارهای ماندگارش یک هویت دارد که امام فرمود باید به هویت اصلی آن بازگردیم تا از دستاوردهای آن بهره مند شویم.

وی بیان کرد: این ملت یک عقبه گرانبهایی دارد که برای ساختن هر لحظه آن با همه وجود پای کار آمد و امروز به قله ای رسیده ایم که جهانیان را به تعجب واداشته است لذا باید قدردان مردم و بسیج باشیم که مولای متقیان در حسرت آن ماند و به دنیا نشان دهیم که این ملت با عربده کشی استکبار از آرمانهایش باز نخواهد ماند.

وی گفت: انها که می خواهند مانع پیشرفت کشور شوند باید بدانند که امروز زمان طرد کردن و راندن افراد با سلیقه های مختلف نیست بلکه امروز انقلاب اسلامی به گستردگی جغرافیای مقاومت بدنبال جذب حداکثری است و به همه سلایق احترام می گذارد.

22

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: انتظار داریم در گرامی داشت هفته بسیج، راههای خوب رفته را به مردم روایت و دشمنان را نا امید کنیم و نگذاریم مردم از اهل بیت فاصله بگیرند و دوباره ایران کوچک شود.

سردار آتانی گفت: شان و منزلت بسیج به عمل صالحه است که مولودش انقلاب و یک شجره طیبه است و امروز باید گذشته و تاریخ را مرور کنیم که چه ها کردند و چه کسانی نیامدند که امام سر به چاه برد و چه کسانی نیامدن که حسین ابن علی را در گودی قتلگاه سر بریدند.

وی یاد شهید تهرانی مقدم را گرامی داشت و یادآورشد: ما رفیقان ولی خدا هستیم و باید بودنمان رهبری را خوشحال و شهادتمان ایشان را غمگین کند لذا امروز که فرصت خدمتی به من و شما داده اند تا فرماندار و استاندار و فرمانده سپاه شویم همه توان خود را به کار گیریم، پشتیبان ولایت باشیم و به مردم خدمت کنیم.

آتانی اضافه کرد: هفته بسیج که تمام شد باید بخشی از مفاهیم بسیج را به جامعه منتقل کرده باشیم تا آرمان های بسیج همیشه تازه و جدید باشد.

وی اظهارداشت: در زمان جنگ بسیج بلافاصله حوزه ماموریت خود را تغییر داد و وارد جنگ شد و در زمینه طرح و برنامه ریزی ورود کرد و سپس در حوادث غیر مترقبه در سیل و زلزله وارد شد تا کمک دولت و مردم باشد.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: باید همواره قدرت طرح ریزی در مقابل نقشه های دشمن در مدیریت بحران را داشته باشیم، اگر در گذشته  دشمنان با چشم بیدار و سلاح های دست به ماشه روبروی شما بودند، شما باید می توانستید در مقابل آنها بایستید و بجنگید اما امروز در فضایی آرام  باید خدمت کنیم و همه در کنار هم باشیم و کمک کنیم این فضا در آرامش بماند و مدیران خدمت خود را تداوم بخشند و به همه میدان دهیم تا  تفکر بسیجی در میدان عمل دیده شود و مردم از خدمات آن برخوردار شوند.

وی بیان کرد: امروز بیش از 6 هزار دانشمند هسته ای در کشور تربیت شده اند که در بدترین شرایط تحریم که همه مرزهای علمی را بسته اند با وجود تهرانی مقدم ها به موفقیت رسیده ایم و این روند ادامه دارد.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: در هفته بسیج باید به مردم گزارش دهیم چه تفاقاتی رخ داده است و اطلاع رسانی کنیم که بسیج هر کجا وارد میدان شده موفق بوده است و هر جا فرصت خدمت دادید و بسیج آمد توانست خدمت کند.

وی گفت: در سیل الموت بیش از 1200 بسیجی در الموت شرقی وارد امدادرسانی شدند تا گل و لای خانه ها را پاکسازی کنند لذا تاکید داریم که مدیران به بسیجیان میدان دهند تا ما کارگری کنیم زیرا بسیج و سپاه کارگر مجانی شماست و مدیران می توانند از این ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده کنند.

سردار آتانی اظهارداشت: ما به پشتیبانی شما مدیران نیاز داریم و آمادگی داریم با شناسایی مشکلات برای حل آن اقدام کنیم و پای کار هستیم و شما بسیج را متفاوت تر از سالهای قبل ببینید.

4444

وی گفت: خوشبختانه در مجلس قوانین خوبی برای بهره گیری از ظرفیت بسیج تصویب شده و ما آمادگی داریم در سازندگی روستاها و مناطق محروم مشارکت و مشکلات مردم را بسرعت حل کنیم و در حوزه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت برنامه های روشنی داریم که در صورت پشتیبانی آنها را عملیاتی می کنیم.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: ما در سه ضلع مردم، بسیج و دستگاههای اجرایی آماده خدمت هستیم و باور داریم هرجا مردم باشند موفقیت ها بیشتر و برکت جاری است لذا در همه پروژه ها مردم را مشارکت می دهیم زیرا اگر یک مسجد را مردم بسازند زیباتر است و برکت دارد.

وی بیان کرد: اگر این سه ضلع در کنار هم قرار گیرند می توان به مردم خدمت کرد و شما مدیران قدر این نیروی متخصص رایگان را بدانید زیرا  ما متخصص و مهندسان بسیجی پا به کاری داریم که می توانند مانند کارگران شما باشند و پروژه ها را با یک سوم هزینه انجام دهند و حاضریم ناظران دولتی سخت گیری کنند تا کیفیت کار بالا برود.

سردار آتانی گفت: ما نمی خواهیم کارهای بزرگ را به بسیج واگذار کنید زیرا قصد نداریم پیمانکاران را کنار بگذارید بلکه هر پروژه سخت و زمین مانده که کسی آن را اجرا نمی کند را حاضریم به پایان برسانیم چون دنبال سود و زیان آن نیستیم بلکه با همه توان پای کار هستیم تا کارهای نیمه تمام را انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: خیرین استان قزوین در رزمایش کمک های مومنانه بیش از 230 میلیارد تومان به بسیج و سپاه اعتماد کرده و کمک کردند و ما آن را میان نیازمندان توزیع کردیم و 120 واحد مسکونی را با مشارکت سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن احداث کردیم و امسال هم 500 واحد دیگر را در مدت شش ماه احداث کرده و به نیازمندان اهدا می کنیم تا کام مردم از خدمات نظام شیرین شود.

سردار رفیعی آتانی اظهارداشت: در دوران کرونا در کنار برادران دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفتیم و در درمانگاه پاکروان بیش از 2 هزار نفر را بستری کردیم و خدمات دادیم و بازنشستگان سپاه را در واکسیناسیون مشارکت دادیم تا به مردم خدمت شود و امروز سپاه 700 گروه جهادی دارد که می تواند کمک مدیران باشد.

وی بیان کرد: به هیچوجه قصد دخالت در پروژه های بزرگ را نداریم و نمی خواهیم پیمانکاران دچار آسیب شوند اما هرجا پروژه ای زمین ماند و کسی برایش سود نداشت انجام دهد به ما واگذار کنید و بسیج بدون چشمداشت و نگاه مالی آن را انجام می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز