معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین:

آموزش کمک‌های اولیه ویژه اعضای فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۰:۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۲۳۲۹
آموزش کمک‌های اولیه ویژه اعضای فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می شود
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه و آشنایی با مخاطرات ویژه اعضای فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی توسط هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تهمینه ابراهیمی در این رابطه اظهار داشت: در این دوره آموزشی ۸۰ ساعته که به صورت مجازی و به همت هلال احمر استان قزوین در سطح کشور برگزار می شود فراگیران با عناوین و سرفصل های مرتبط با مخاطرات ورزشی آشنا خواهند شد.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از مربیان ورزشی، دانشجویان تربیت بدنی و آمادگی جسمانی و بدنسازی از سراسر کشور در این دوره آموزشی به صورت مجازی شرکت خواهند کرد و با مخاطرات ورزشی و محیطی و نحوه برخورد با مصدومیتها آشنا می شوند.

ابراهیمی ادامه داد: دوره آموزشی کمک های اولیه و آشنایی با مخاطرات به مدت 7 روز از تاریخ 13 الی 19 آذر ماه در فضای مجازی برگزار می شود و به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی نیز اعطا می گردد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، این دوره پیش نیاز کلیه ی دوره های آموزشی اعلام شده و مخاطبین ملزم به گذراندن دوره های کمک‌های اولیه و مخاطرات و نیز پایه داوطلبی می‌باشند.

وی با بیان اینکه این دوره با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث ورزشی و ایجاد فرهنگ خود امدادی در بین ورزشکاران ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارتهای ورزشکاران در زمینه کمکهای اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات و نیز استفاده و مدیریت هدفمند ظرفیت ورزشکاران اجرا می شود تا در زمان بروز حوادث شاهد افزایش بهروه وری و همراهی همه افراد جامعه در امر امدادرسانی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز