فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین:

خدمت بی منت به مردم مهمترین مصداق شعار مرگ بر آمریکاست/ بسیج را با نسخه به روزش روایت کنیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۶۲۸۳۲
خدمت بی منت به مردم مهمترین مصداق شعار مرگ بر آمریکاست/ بسیج را با نسخه به روزش روایت کنیم
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: امروز عینیت بخشیدن به شعار مرگ بر آمریکا، با شکستن هیمنه مستکبران در خلیج فارس و دریای عمان و خدمت بی منت به مردم محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای اداری استان روز پنجشنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار، لطف الله سیاهکلی، روح الله عباسپور و رجب رحمانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، دادستان و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این جلسه اظهارداشت: وقتی امام راحل مبارزه را آغاز کرد نگذاشت مردم در خانه بمانند و به نقش آنها اهمیت داد و همه موفقیت ها و پیروزی ها ناشی از اتکا به مردم و جدی گرفتن آنها بود.

وی اضافه کرد: با گذشت بیش از 4 دهه از انقلاب اسلامی خوشبختانه رابطه مردم، امام و انقلاب حفظ شده و امروز هم اگر کسی آن را به هر بهانه ای کمرنگ کند از اهداف بسیج فاصله گرفته است.

1111

سردار آتانی تصریح کرد: اگر باور داریم که رمز پیروزی در جنگ و مقابله با توطئه های دشمنان ، وحدت و انسجام و در صحنه بودن همه گروهها بوده امروز هم بایستی کمک کنیم تا مردم و مسئولان در کنار هم باشند و از تفرقه خودداری کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: در هفته بسیج بایستی نقش و اهمیت حضور همه جانبه همه مردم، نقش شخصیت هایی چون مرحوم آیت الله باریک بین در هدایت بازار و مشارکت در جنگ، انسجام و همدلی را بازگو کنیم تا در این دوران نیز این شاخص ها مورد توجه باشد.

بسیج را با نسخه به روزش روایت کنیم

سردار آتانی گفت: باید بسیج را با نسخه به روش روایت کنیم تا همگان بدانند این نهاد مردمی امروز متناسب با تهدید دشمن و شرایط کشور وارد صحنه می شود و در خدمت مردم است.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: در هفته بسیج باید ماهیت مردمی بودن این نهاد را منعکس کنیم تا همه بدانند که ما نوکر و خدمتگزار بی منت مردم هستیم و حتی فریادهای ناشی از مشکلات آنها برای ما نوش جان است و صدایشان را می شنویم و به آن اهمیت می دهیم و در خدمتشان هستیم.

آتانی گفت: از نگاه ما فقط کسانی که کارت عضویت در بسیج را دارند، بسیجی نیستند بلکه همه کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند و رفتار، گفتار و عملشان در مسیر خدمت به مردم و جلب رضایت الهی است به نظر ما بسیجی هستند.

7777777

خدمت بی منت به مردم تحقق شعار مرگ بر آمریکاست

وی اظهارداشت: امروز شعار مرگ بر آمریکا دیگر تسخیر لانه جاسوسی و یا عملیات والفجر 5 نیست بلکه شعار مرگ بر مستکبران با شکستن هیمنه ابرقدرتان پوشالی در خیلج فارس و دریای عمان محقق شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: بهترین تفسیر شعار مرگ بر آمریکا در شرایط کنونی که دشمنان دنبال نا امید کردن مردم و ایجاد فاصله بین آنها و مسئولان هستند فقط خدمت بی منت و صادقانه به مردم و گره گشایی از مشکلات است.

وی اظهارداشت: با خدمت همه جانبه می توانیم ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان، زمینه امیدواری و اعتماد بیشتر و خوشبینی در مردم را تقویت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز