سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۷ آبان ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۶۲۸۴۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۷ آبان ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 58 بیمار دیگر با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 58 بیمار دیگر به ویروس کرونا تعداد افراد بستری به 266 نفر رسیده است.

وی افزود: در این مدت متاسفانه دو نفر از بیماران نیز فوت کردند.

ارداقیان تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در حال حاضر 127 نفر و بیماران بدحال نیز 9 نفر گزارش شده که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی بیان کرد: در این مدت با تلاش کادر درمانی و بهداشتی تعداد 61 نفر از بیماران از بیمارستانها ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون تعداد افراد بستری 43 هزار و 537 نفر و موارد قطعی ابتلا به کرونا 122 هزار و 806 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز تعداد 20 هزار و 460 نفر گزارش شده است.

به گفته ارداقیان تاکنون بیش از 34 هزار و 760 نفر از بیماران کرونایی پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدنه اند.

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون در استان نیز اظهارداشت: تاکنون 93.16 درصد افراد زیر 18 سال نوبت اول واکسن را دریافت کرده اند و میزان واکسیناسیون در جمیعت بالای 18 سال به 90.5 درصد رسیده است.

ارداقیان اضافه کرد: همچنین 74 درصد جمعیت بالای 18 سال استان تاکنون نوبت اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند و مجموع واکسیناسیون در استان به یک میلیون و 696 هزار و 587 دز رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز