دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۶:۴۵
کد خبر: ۱۲۶۴۰۰۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهارساعت گذشته 52 بیمار دیگر با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در این باره اظهارداشت: با ابتلای 52بیمار جدید به کرونا آمار بستری ها در استان قزوین به 255 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته خوشبختانه هیچ فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان ثبت نشد.

فخار سلیمانی یادآورشد: موارد قطعی و ابتلا به کرونا تاکنون 61 نفر و بیماران بدحال نیز 16 نفر است که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کادر درمانی و پزشکی در مدت یاد شده 52 نفر از بیماران از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای انتشار ویروس مهلک کرونا تاکنون بیش از 43 هزار و 689 نفر در بیمارستانها بستری شدند و 2 هزار و 620 نفر نیز در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

فخار سلیمانی اظهارداشت: موارد قطعی ابتلا به کرونا تاکنون 123 هزار و 94نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 20 هزار و 542 نفر ثبت شده است.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون 34 هزار و 910 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در خصوص میزان واکسیناسیون نیز یادآورشد: تاکنون 94.55 درصد از جمعیت زیر 18 سال در نوبت اول و 90.47 درصد جمعیت بالای 18 سال در استان واکسینه شده اند.

به گفته فخار سلیمانی هممچنین 75.11 درصد جمعیت بالای 18 سال استان هر دو نوبت واکس خود را دریافت کرده اند و در حال حاضر بیش از  یک میلیون و 717هزار و 466دز واکس در استان تزریق شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز