خدمت صادقانه و بی منت به مردم اولویت مدیران شرکت توزیع برق است

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۵۲۱۲
خدمت صادقانه و بی منت به مردم اولویت مدیران شرکت توزیع برق است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم و توزیع مناسب و پایدار انرژی برق در ایام سال مهمترین رسالت مدیران صنعت برق است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج با موضوع بسیج از نگاه مقام معظم رهبری روز سه شنبه با حضور سرهنگ حیدری فرمانده سپاه شهرستان قزوین، سرهنگ فیضی مسئول بسیج کارمندان، سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و جمعی از بسیجیان در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد. 

سعید بهادیوند چگینی در این مراسم اظهارداشت: بسیج یک نهاد برآمده از بطن مردم است و به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل توانسته در دوره های مختلف بسیاری از تهدیدات را از انقلاب و نظام دور کند.

وی بیان کرد: تفکر بسیجی یعنی خدمت صادقانه و بی منت به مردم و کارمندانی که افتخار پوشیدن لباس بسیجی را کسب کرده اند بایستی در خدمت رسانی در مجموعه دستگاههای اجرایی بهترین رفتار و عملکرد را داشته باشند.

image_2021_11_23-16_33_19_113_aSz

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین اندیشه های ناب بسیجی و معرفی نمونه های شاخصی است که می تواند الگوی امروز نسل جوان نیز قرار گیرد.

بهادیوند چگینی یادآورشد: خدمت در صنعت برق کاری حساس و مهم است و کسانی که در این عرصه افتخار خدمتگزاری پیدا کرده اند با عزم جهادی .و تلاش شبانه روزی در خدمت مردم هستند و با این روحیه توانسته اند در توسعه کشور نقش آفرین باشند.

وی گفت: بدون صنعت برق نمی توان هیچ توسعه و حتی گذران زندگی در بخش های دیگر را متصور شد لذا پایداری انرژی اهمیت مضاعف دارد و همه باید کمک کنیم این هدف محقق شود.

بهادیوند چگینی تصریح کرد: صنعت برق در کشور و استان از نظر مالی متکی به درآمدهای خود است و اعتباری از دولت نمی گیرد لذا بایستی مطالبات خود را وصول کرده و در امور و ماوریت های خود هزینه کند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در استان بیش از 210 میلیارد تومان مطالبات مختلف از بخش های دولتی، صنعتی، کشاورزی و خانگی داریم که تاخیر در پرداخت آن می تواند طرح های توسعه و خدمت رسانی این شرکت را با چالش مواجه کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اظهارداشت: چراغ 3600 واحد صنعتی با اشتغال صدها هزار نفر، بیمارستانها، ادارات، مدارس،  دانشگاه ها، بازار و اصناف و خانه های بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت در 26 شهر و 900 روستای استان با انرژی برق روشن می شود لذا انتظار داریم با اطلاع رسانی مناسب از سوی رسانه ها و نیز بسیجیان ضمن مصرف درست انرژی برق، زمینه پرداخت این مطالبات نیز مهیا شود تا با چالش مواجه نشویم.

000

در ادامه از کارمندان بسیجی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز