آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۲ آذر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۹۰۱۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۲ آذر ۱۴۰۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: ۱۳ بیمار بدحال کرونایی در بیست و چهارساعت گذشته در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان  در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته ۳۶ بیمار جدید در بیمارستانهای استان بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین تعداد موارد قطعی ابتلا به ۷۴ نفر رسیده و ۱۳ بیمار با علائم حاد تنفسی هم در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

دیدبان با بیان اینکه متأسفانه در شبانه روز گذشته، ۳ بیمار کرونایی در استان قزوین فوت کرد، یادآورشد: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد ۴۹ بیمار هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری هستند.

دیدبان  اضافه کرد: تعداد کل فوتی‌های استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو هزار و ۶۴۴ نفر و تعداد کل بستری‌ها نیز در این مدت ۴۴ هزار و ۲۶۳ نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۳۵هزار و ۴۹۴نفر از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند، بیان کرد: تعداد موارد قطعی مبتلا به کرونا در استان تا امروز به ۱۲۴ هزار و ۱۲۸ نفر و تعداد افراد محتمل و مشکوک به ۲۰ هزار و ۶۱۲ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از تزریق یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۹۱۴ دز واکسن در استان خبر داد و افزود: تاکنون ۸۸.۸۷ درصد دانش آموزان در نوبت اول واکسینه شده اند و میزان واکسیناسیون افراد بالای ۱۲ سال نیز به ۹۱.۵۸ درصد رسیده است.

دیدبان اظهار کرد: ۷۷.۰۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان نیز در دو نوبت واکسینه شده اند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز