۵ هزارتن قیر میان شهرداری های استان قزوین توزیع شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۰۷:۵۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۱۶۸۴
۵ هزارتن قیر میان شهرداری های استان قزوین توزیع شد
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: برای اجرای طرح های عمرانی و روکش آسفالت معابر مقدار 5 هزارتن قیر به ارزش حدود 60 میلیارد تومان میان شهرداری های استان قزوین توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخ زاد معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری در این باره اظهار داشت: دراجرای بند «ز» تبصره یک قانون بودجه سال جاری کشور، حدود 5 هزار تن قیر وکیوم برای آسفالت معابرخاکی شهرها و سطح معابر با عمرآسفالت بیش از 10 سال به ارزش ۶۰ میلیارد تومان در میان شهرداری های استان توزیع شده است.

وی افزود: تامین این قیر با اولویت شهرهای کم برخوردار و جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر و محروم توزیع شده است.

فرخزاد تصریح کرد: پیش بینی می کنیم با استفاده از ظرفیت ایجاد شده برای روکش معابر و خیابانهای سطح شهرها، شاهد تحول عظیمی در بخش آسفالت معابر شهرهای استان باشیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: با توجه به اینکه اکثر معابر عمومی در شهرها نیاز جدی به روکش آسفالت دارند از شهرداران انتظار داریم با تامین این قیر برای روکش آسفالت معابر شهرهای خود اقدام لازم را انجام دهند.

فرخ زاد اظهارداشت: معاونت عمرانی استانداری آماده هرگونه همکاری با شهرداران در این زمینه است و از شهرداران درخواست می کنیم با اولویت بندی معابر و خیابان هایی که سطح آنها شنی و یا خاکی است برای اجرای طرح های عمرانی و جلب رضایت مردم اقدام کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز