ناکامی سارقان در فروش محموله مس در قزوین

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۲۷۱۷۲۸
ناکامی سارقان در فروش محموله مس در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سارقان و کشف تریلی مسروقه با بار 10 تنی مس به ارزش 80 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و اعلام شکایت مبنی بر سرقت  تریلی با 10 تن بار مفتول مس در یکی از گاراژ های قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشدید اقدامات پلیسی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ساعت ها کار تحقیقاتی و انتظامی و کنترل دوربین های مداربسته محل وقوع سرقت،2 نفر از اعضای باند سارقان که نگهبان گاراژ بوده و با سارقان همکاری کرده اند را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی اقدامی ضربتی در  مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی منکر ارتکاب عمل مجرمانه شده که سرانجام با تحقیقات پلیسی مشخص شد سارقان تریلی را به شهر صنعتی البرز منتقل و قصد فروش محموله مسی مسروقه را دارند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و پس از مراقبت چند ساعته در یک اقدام غافلگیرانه پلیسی 5 نفر از سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کل اموال مسروقه 80 میلیارد ریال برآورد شده است که با هوشیاری پلیس همه متهمان قبل از هرگونه اقدام برای فروش این محموله دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تاکید کرد: متهمان دستگیر شده برای تعیین تکلیف به دادسرای عمومی و انقلاب معرفی شده و از آن طریق با قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز