توسعه مناطق با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی تسریع می شود

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۷۶۵۹۴
توسعه مناطق با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی تسریع می شود
استاندار قزوین گفت: با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی می توانیم رشد و توسعه مناطق کم برخوردار را سرعت بخشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اداری شهرستان آوج روز سه شنبه به ریاست استاندار قزوین با حضور روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، نصرت الله علیرضایی فرماندار، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی در این نشست اظهارداشت: شهرستان آوج شاید در گذشته از امکانات مناسبی برخوردار نشده اما با داشتن نیروی انسانی توانمند، متعهد و متخصص و نیز ظرفیت های ارزشمندی که در بخش های کشاورزی و گردشگری دارد می تواند در صورت برنامه ریزی اصولی و منطقی و جذب سرمایه های بخش خصوصی به شرایط بهتری برسد.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم از همه ظرفیت ها استفاده بهینه کرده و کمبودهای گذشته را جبران کنیم حتما شاهد رشد و توسعه این منطقه خواهیم بود.

image_2021_12_21-13_8_27_633_HBt

استاندار قزوین یادآورشد: با توجه به محدودیت های منابع اعتباری در بخش دولتی بدون تردید امروز هم برای رسیدن به توسعه بایستی رویکرد ما بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی باشد تا بتوانیم طرح های توسعه را شتاب بخشیم.

اعلایی تصریح کرد: لازم است بستر سرمایه گذاری در شهرستان آوج را مهیا کنیم و با دادن مشوق های لازم به سرمایه گذاران بتوانیم طرح های اقتصادی را عملیاتی کنیم.

وی گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت های خوب گردشگری در این شهرستان به توسعه آن شتاب بخشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز