محیط بانان استان قزوین به موتورسیکلت های پیشرفته تجهیز شدند

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۷:۵۵:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۷۸۱۷
محیط بانان استان قزوین به موتورسیکلت های پیشرفته تجهیز شدند
مدیرکل حفاظت محیط ‌زیست استان قزوین گفت: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین به موتورسیکلت های پیشرفته تجهیز شدند تا از این پس در مأموریت‌های خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهران شنتیائی در این باره اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و تنوع زیستی کشور و حساسیت شغل محیطبانی، تعداد 15 دستگاه موتورسیکلت پیشرفته به ناوگان خودرویی حفاظت محیط زیست استان قزوین اضافه وتحویل پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان جهت استفاده در مأموریت‌های اجرایی شد.

وی تصریح کرد: موتور سیکلت های تحویل داده شده دارای دستگاه مکان یاب بوده و در صورت خطر و نیاز به پشتیبانی، نقاط و مکان استقرارمحیط بانان را به مرکز نشان خواهد داد 

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قزوین خاطرنشان کرد: محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین به موتورسیکلت های پیشرفته تجهیز شدند تا از این پس در مأموریت‌هایی حفاظت از مناطق تحت مدیریت و حمایت از حیات وحش استفاده شود.

شنتیائی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با این تجهیزات کنترل و حفاظت مناطق توسط محیط بانان بیشتر شده و پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین  با اعتماد به نفس بیشتر به انجام وظایف محوله خود بپردازند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز