شهید سلیمانی قهرمانی واقعی و مومنی ولایتمدار بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۱۷۷۸
شهید سلیمانی قهرمانی واقعی و مومنی ولایتمدار بود
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهید سلیمانی قهرمانی واقعی، مومنی ولایتمدار و سرداری شجاع بود که می تواند الگوی زندگی جوانان ما باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه با حضور رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، معلمان و مدیران مناطق ، سرهنگ بغدادی مسئول بسیج فرهنگیان و حجت الاسلام حسینی نماینده سابق مجلس در اداره آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

رضوان حکیم زاده در این مراسم اظهارداشت: نوجوانان و جوانانی که تجربه ای از جنگ نداشتند و شاید چهره شاخص قهرمانی در عصر کنونی را از نزدیک درک نکرده و با یک قهرمان واقعی مواجه نشده بودند با شهادت این سردار دلیر امروز این فرصت مهیا شد تا جوان ما با یک قهرمان واقعی مواجه و آشنا شود.

وی گفت: ما وظیفه داریم  شهید را درست معرفی کنیم و بگوییم چه عواملی باعث ماندگاری یک شخصیت یک مرام و منش و مکتب می شود.

حکیم زاده تصریح کرد: آنها که برای تشییع آمدند مگر چقدرشهید را می شناختند اما چون محبت شهید سلیمانی در دلها نشسته بود میلیونها نفر در مراسم تشییع حاضر شدند ونشان دادند که سلیمانی دلها را به سلطه خود درآورده بود.

image_2022_1_3-11_47_54_877_y1P

وی بیان کرد: لبخند هرگز از چهره شهید محو نمی شد ، با مردم مهربان بود و عاطفه زیادی داشت و شهید قاسم سلیمانی نشان داد، سرداری و قدرتمندبودن هیچ منافاتی با عطوفت و مهربانی ندارد.

حکیم زاده اظهارداشت:  رشته محبت عمیقی بین کودکان و نوجوانان و جوانان با شهید سلیمانی برقرار شده بود که ریشه در ایمان وی داشت و ما باید تفکر کنیم و ببینیم یک انسان چگونه ظرفیتش اینقدر فراگیر می شود که از مرزها عبور کرده و همه زندگیش فدای مردم می شود.

وی تصریح کرد: این محبت مانند چشمه جوشان جاری است و این مکتب حتما فرزندان دیگری را مانند شهید سلیمانی تربیت و به جامعه تقدیم کند.

حکیم زاده افزود: ما معلمان امروز بزرگترین سرمایه های کشور را در اختیار داریم و باید فرصت دهیم که بگوییم می توان بزرگ بود و با ایمان و جسارت و عطوفت شخصیتی ماندگار شد.

وی یادآورشد: در آموزش و پرورش به یک شخصیت اسطوره ای اما واقعی نیاز داشتیم تا به دانش آموزان معرفی کنیم و این رسالت باید بدرستی انجام شود و ما ابعاد مختلف زندگی شهید را برای جوانان ترسیم کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز