آماده احداث زمین چمن مصنوعی در شهر قشلاق هستیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۸:۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۸۲۰۳۲
آماده احداث زمین چمن مصنوعی در شهر قشلاق هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در صورت همکاری شهرداری و شورای شهر قشلاق آماده احداث زمین چمن مصنوعی و توسعه امکانات ورزشی در این شهر هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم در نشست با شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قشلاق در خصوص برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی تبادل نظر کردند.

در این جلسه دلوی شهردار، حسینی رئیس و ارجمندی از اعضای شورای شهر قشلاق آبیک با  مدیرکل ورزش وجوانان استان درمورد وضعیت ورزش این شهر گفتگو کردند و خواستار توجه بیشتر به این شهر شدند.

در این نشست در زمینه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در روز قشلاق( 19 اسفند) سال جاری و معرفی این شهر به عنوان شهر دوستدار ورزش تاکید شد.

عباس علایی مقدم در این نشست اظهارداشت: با ایجاد شهرداری در شهر قشلاق بایستی به ورزش این منطقه توجه بیشتری کنیم تا زمینه بروز استعدادهای جوانان مهیا شود.

وی بیان کرد: از اعضای شورا و شهردار قشلاق انتظار داریم با رویکرد آینده نگری در اجرای طرح تفضیلی شهر نسبت به تعیین مکانهای ورزشی توجه بیشتری داشته باشند و با اختصاص زمین هایی با کاربری ورزشی کمک کنند تا نیازهای ورزشی آینده را از امروز پیش بینی و تامین کنیم.

علایی مقدم با اشاره به وضعیت نسبتا مناسب سرانه اماکن ورزشی در شهر قشلاق گفت: در صورت دادن مشوق های لازم و تسهیل در کارها می توانیم بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در بخش ورزش ترغیب کنیم تا کارها سرعت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین برای احداث زمین چمن مصنوعی با همکاری شورا و شهرداری اعلام آمادگی کرد.

در ادامه حسینی رئیس شورای شهر قشلاق در این نشست اظهارداشت: با ارتقای جایگاه قشلاق از دهیاری به شهرداری در حال حاضر بیش از 5 هزار نفر جمیعت در این شهر سکونت دارند و ظرفیت های ورزشی این شهر با وجود ورزشکاران متعدد بسیار مطلوب است.

وی بیان کرد: از مدیرکل ورزش استان انتظار داریم به تامین امکانات ورزشی این شهر توجه بیشتری کنند تا بتوانیم استعدادهای بیشتری را شکوفا و به استان معرفی کنیم.

حسینی تصریح کرد: اعضای شورا برای همکاری درخصوص واگذاری زمین و توسعه اماکن ورزشی و تامین زیرساختها آمادگی دارد و امیدواریم با حمایت لازم بتوانیم میزبان خوبی برای برگزاری جشنواره های ورزشی بویژه در روز قشلاق باشیم.

دلوی شهردار قشلاق نیز دراین دیدار با تقدیر از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان و فرماندار آبیک از فعالیت های ورزشی اظهارداشت: با توجه به ظرفیت های بالقوه ورزشی موجود در شهر قشلاق و نیز وجود ورزشکاران مستعد و روحیه حمایتی از سوی مسئولان محلی بویژه شهرداری تلاش می کنیم تا قشلاق را به عنوان« شهر دوستدار ورزش» معرفی کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز