آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۰ دی ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۲۸۴۴۸۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۰ دی ۱۴۰۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 33 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی اظهارداشت: با ابتلای 33 بیمار جدید دیگر به کرونا در حال حاضر 134 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده اند و در این مدت دو بیمار  نیز جان خود را از دست داده اند.

دیدبان بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در حال حاضر 16 نفر و بیماران بدحال 3 نفر است و در این مدت 40 نفر نیز از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآورشد: تاکنون بیش از  45 هزار و 751 بیمار کرونایی در استان بستری شده اند و 2 هزار و 684 نفر بر اثر بیماری فوت کرده اند.

وی اضافه کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 125 هزار و 675 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز  21 هزار و 649 نفر ثبت شده است.

دیدبان اظهارداشت: با کمک کادر درمانی و بهداشتی تاکنون 36 هزار و 903 نفر از بیمارستانها ترخیص شده اند.

واکسیناسیون به 93 درصد رسید

وی در خصوص میزان واکسیناسیون در استان نیز گفت: تاکنون 93.16 درصد جمعیت 12 تا 18 سال نوبت اول و 75.5 درصد این جمعیت هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: همچنین 94.35 درصد جمعیت بالای 12 سال استان دز نوبت اول وحدود  83.67 درصد نوبت اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

دیدبان اضافه کرد: همچنین 15.6 درصد جمیعت بالای 12 سال استان قزوین سه نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

 انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز