مشارکت خیرین قزوینی در آبرسانی به روستاهای محروم استان خراسان جنوبی

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۷:۲۸:۳۱
کد خبر: ۱۲۸۵۵۵۴
مشارکت خیرین قزوینی در آبرسانی به روستاهای محروم استان خراسان جنوبی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: خیرین قزوینی برای خرید تجهیزات آبرسانی به روستاهای محروم خراسان جنوبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی در این مورد اظهار داشت: با مشارکت خیرین قزوینی، طرح «نذر آب 4 » توسط جمعیت هلال احمر استان قزوین با آب رسانی پایدار به مناطق محروم و درگیر خشکسالی استان خراسان جنوبی ادامه پیدا می کند.

وی اضافه کرد: در ادامه اجرای طرح «نذرآب ۴ » در استان خراسان جنوبی توسط جمعیت هلال احمر و با مشارکت خیرین قزوینی و به همت مجمع خیرین استان، 2 هزار متر لوله پلی اتیلن خریداری و برای آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان «درمیان» از توابع استان خراسان جنوبی ارسال شد. 

اصفی یادآورشد: خیرین قزوینی در راستای مسئولیت اجتماعی و انجام پروژه های داوطلبی و عام المنفعه، مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای این پروژه و خرید دو هزار متر لوله اهدا کردند که با تأمین و اختصاص این مبلغ، محموله اول لوله ها بارگیری و به مقصد شهرستان درمیان، استان خراسان جنوبی ارسال شد.

image_2022_1_12-18_20_37_228_AFN

آصفی با بیان اینکه در آینده نزدیک محموله بعدی نیز ارسال خواهد شد تصریح کرد: امیدواریم با همت و نظارت جمعیت هلال احمر و آبفای استان خراسان جنوبی، عملیات اجرایی این طرح نیز به اتمام و بهره برداری برسد تا بتوانیم با کمک به محرومان و محرومیت زدایی از مناطق روستایی در توسعه هرچه بیشتر مناطق کم برخوردار نقشی سازنده داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با قدردانی از همکاری و مسئولیت پذیری اجتماعی خیران قزوینی و به ویژه مجمع خیرین استان قزوین اظهارداشت: تلاش جمعیت هلال احمر معطوف به ارائه خدمات بسیار مطلوب است، لذا با تمرکز بر تدوین سیاست ها و برنامه های حمایتی در جهت کاهش محرومیت ها سعی می کنیم برای ارتقاء سطح زندگی و همچنین توانمندسازی مردم با توجه به ظرفیت خیرین بتوانیم خدمات شایسته ای به هموطنان عزیز ارائه دهیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز