دومین جسد مفقود شده در آتش سوزی از زیر خاکسترهای سوخته پیدا شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۲۸۶۰۵۰
دومین جسد مفقود شده در آتش سوزی از زیر خاکسترهای سوخته پیدا شد
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: عصر امروز جمعه با تلاش نیروهای امدادی دومین جسد از افراد مفقود شده در آتش سوزی منطقه چرم سازی پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدیخانی در این باره اظهارداشت: با تلاش ماموران آتش نشانی و نیروهای امدادی عصر امروز جمعه دومین جسد افراد مفقود شده در حریق کارخانه تصفیه روغن صنعتی از زیر آوار مخازن سوخته پیدا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: اولین جسد صبح امروز پیدا شد و جستجو برای پیدا کردن جسد فرد سوم مفقود شده نیز ادامه دارد.

مهدیخانی تصریح کرد: در اثر حریق گسترده در کارخانه تصفیه روغن در منطقه صنعتی چرم سازی در شهرستان بویین زهرا سه نفر مفقود شدند که تاکنون جسد سوخته شده دو نفر از مفقودان حادثه با کمک نیروهای امدادی پیدا شده است.

image_2022_1_14-12_6_20_425_4FI

کارخانه تصفیه روغن در منطقه صنعتی چرم سازی بویین زهرا صبح دیروز دچار حریق گسترده شد و دو کشته و 4 مصدوم و یک مفقودی برجای گذاشت.

این حریق گسترده با حضور بیش از 30 دستگاه خودروی آتش نشانی از استانهای البرز و قزوین و تلاش 120 آتش نشان پس از 12 ساعت مهار شد.

حضور 6 دستگاه آمبولانس از استان های قزوین و البرز و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بیش از 20 نیروی اورژانس در محل حادثه برای کمک به مصدومان بیانگر حجم گسترده این حریق بود.

کارشناسان آتش نشانی و امدادگران همچنان در محل حادثه حضور دارند و علت حادثه و برآورد خسارات وارد شده نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز