تیم فوتسال کراپ الوند برای قهرمانی در لیگ آمده است

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۵:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۶۹۲۹
تیم فوتسال کراپ الوند برای قهرمانی در لیگ آمده است
سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: تیم ما با داشتن بازیکنان بزرگ و نتایج ارزشمندی که کسب کرده خود را برای قهرمانی آماده می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته هجدهم از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی لحظاتی قبل با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که کراپ الوند پذیرای تیم گیتی پسند اصفهان، صدرنشین لیگ برتر بود .

در این دیدار که در سالن یادگار امام الوند برگزار شد ، تیم کراپ با نتیجه پر گل 6 بر 4 میهمان خود گیتی پسند اصفهان را با شکست بدرقه و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کرد .

 محمود خوراکچی در پایان این بازی اظهارداشت: کسب این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود و خوشحالیم که توانستیم تیم قدرتمند اصفهانی را مغلوب کنیم.

image_2022_1_16-16_42_44_854_Gwq

خوراکچی تصریح کرد: گیتی پسند شناسنامه فوتسال ایران است و بازیکنانی دارد که هر لحظه می توانند به تیم حریف ضربه زده و نتیجه را به نفع خود تغییر دهند.

وی اظهارداشت: من از همه بازیکنانم اظهار رضایت دارم که با همدلی بالای خود می توانند شگفتی ساز شوند و در برابر تیم های قوی لیگ امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم کراپ الوند یادآورشد: بازیکنان تیم فداکارانه از نتیجه بازی دفاع کردند و همه می دانستیم که باید فشار حملات سنگین گیتی پسند را تحمل کنیم و خوشبختانه با تعویض های بموقع و تاثیر گذار و دفاع خوب تیم توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی گفت: با همه احترام و ارزشی که برای تیم گیتی پسند قائلم اما به نظرم دو گل این تیم را داوران هدیه کردند و در خصوص دریافت کارت قرمز هم داور اشتباه کرد چون من بر سر بازیکنان خودم فریاد می زدم تا بازی را حفظ کنند.

خوراکچی یادآورشد: قرعه تیم نیز خوب نبوده و ما 4 بازی در خارج از خانه و فقط دوبازی را میزبان هستیم اما چون بازیکنان بزرگی دارم که به اعتقادم بهترین های فوتسال ایران هستند و مانند عقربه های ساعت کار می کنند توانسته ایم نتایج خوبی در هفته های اخیر کسب کنیم.

نهایی

سرمربی تیم کراپ الوند بیان کرد: ما در بازی رفت 6 بر 2 شکست خوردیم اما با این پیروزی نشان دادیم رنسانسی در تیم رخ داده و تیم ما برای قهرمانی آمده است.

تیم کراپ الوند با 40 امتیاز در رده سوم جدول لیگ قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز