عملیاتی شدن ایجاد منطقه ویژه اقتصادی موجب تسریع در توسعه استان می شود

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۴:۲۸
کد خبر: ۱۲۸۷۳۳۷
عملیاتی شدن ایجاد منطقه ویژه اقتصادی موجب تسریع در توسعه استان می شود
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیاتی شدن ایجاد منطقه اقتصادی ویژه در استان موجب تسریع در تحول و توسعه منطقه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز دوشنبه با حضور محمد مهدی برومندی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، تشکل ها و جمعی از کشاورزان در سالن باغستان قزوین برگزار شد.

رجب رحمانی در این مراسم گفت: مدیریت در نظام اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر در انتخاب مدیران دقت شود به عملکرد بهتری در کارها خواهیم رسید.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز نظامی داریم که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد و مدیون شهدایی چون شهید سلیمانی ها هستیم که جان خود را فدا کردند تا نظام بماند و با اقتدار در مسیر ارزشها حرکت کندو اگر الگوی ما شهدا باشند دیگر خستگی معنا ندارد و در تنگناها  جوهره افراد هم مشخص می شود.

image_2022_1_17-14_35_23_875_gSJ

رحمانی تصریح کرد: با پیش بینی رشد ۸ درصدی کشور سهم وزارت جهاد کشاورزی حدود یک دهم پیش بینی شده و در این میان سهم استان قزوین ۸.۲ درصد و بالاتر از میانگین کشوری تعیین شده که بیانگر ظرفیت های این منطقه است.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای تحقق این برنامه حتما بایستی از کشاورزی استان حمایت ویژه شود تا برنامه ها را عملیاتی کنیم.

وی انتقال آب شاهرود و ارتفاعات دو هزار و سه هزار را برای اجرای طرحهای توسعه ضروری دانست و گفت: با انتقال بیش از 150 میلیون مترمکعب آب سد طالقان به تهران موجب شده با کمبود آب مواجه شویم که اجرای طرح های تامین آب برای آینده ضرورت دارد.

رجب رحمانی در خصوص حذف ارز ترجیحی هم گفت: مجلس در معرض یک آزمون بزرگ است و باید به گونه ای رفتار کنیم تا مردم کم درآمد اسیب نبینند و عدالت نیز برقرار شود.

image_2022_1_17-15_34_11_2_zp6

وی گفت: صدور مجوز برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در استان قزوین یک فرصت مناسب برای رونق در عرصه های مختلف است که انتظار داریم مسئولان کشوری برای عملیاتی شدن این طرح اقدام لازم را انجام دهند.

در ادامه ضمن تشکر از خدمات 4 ساله فاطمه خمسه رئیس سابق، رضا افلاطونی به عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز