اجرای طرح های انرژی های تجدید پذیر در استان قزوین در اولویت است

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۲۸۸۳۶۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اجرای طرح های انرژی های تجدیدپذیر با مشارکت بخش خصوصی را در استان قزوین در اولویت قرار می دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین که روز چهارشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضورآرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر وجمعی از مدیران ارشد توانیر،سردار سرتیپ پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان، رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، خلجی مدیر عامل برق منطقه ای زنجان و بیرنوندی ،مرادی و دیلمی مدیران عامل صنعت آب و برق استان برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل سابق، مسعود خواجه وند به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین معرفی شد.

مسعود خواجه وند در این مراسم اظهارداشت: تامین انرژی برق در قزوین به عنوان قطب صنعتی و کشاورزی کشور اهمیت زیادی دارد و همکاران ما در گذشته نیز تلاش کردند تا با تامین نیازهای انرژی برق در بخش های مختلف،روند توسعه استان تسریع شود.

image_2022_1_19-19_14_32_105_V7i

وی اضافه کرد: با تشکیل شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق در استان شاهد وحدت رویه و تمرکز و وفاق قابل قبولی در کارها هستیم و با تعامل خوبی که میان مدیران صنعت آب و برق ایجاد شده خدمت رسانی به مردم و مشترکین نیز تسهیل و تسریع شده است.

▪️65 درصد انرژی برق استان در بخش تولید مصرف می شود

خواجه وند تصریح کرد: خوشبختانه بیش از 65 درصد انرژی الکتریکی در استان قزوین در بخش های صنعت، کشاورزی و تولید مصرف می شود که به اشتغال و اقتصاد استان کمک موثری شده است.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: استان قزوین ظرفیت های زیادی در انرژی های تجدید پذیر دارد 

و تلاش خواهیم کرد زمینه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های توسعه در این عرصه را فراهم کنیم.

وی اظهارداشت: زیرساخت های ایجاد شده در استان برای جذب سرمایه گذاران مهیاست و امیدواریم با برنامه ریزی و تدبیر مناسب بتوانیم در توسعه طرح های انرژی های نو و راه اندازی نیروگاههای بادی و خورشیدی گام های موثری برداریم.

image_2022_1_19-20_7_29_371_8sB

خواجه وند گفت: قزوین می تواند به عنوان هاب انرژی  دراجرای طرح های انرژی های نو در کشور مطرح شود و این رویکرد در اولویت برنامه های شرکت قرار دارد.

وی اضافه کرد: با استفاده از تمام ظرفیت ها برای رسیدن به تراز مطلوب در شاخص های اعلام شده از سوی شرکت توانیر با مشارکت همکاران اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز