بستر مشارکت همه مردم و گروه ها را در جشن های دهه فجر فراهم می کنیم

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۵:۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۹۲۲۶
بستر مشارکت همه مردم و گروه ها را در جشن های دهه فجر فراهم می کنیم
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: انقلاب متعلق به همه مردم است و به جای مصادره آن به نام خود بایستی زمینه مشارکت همه مردم در جشن های سالگرد انقلاب را مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه مبارک فجر روز شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام شهسواری در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی مدیون فجرآفرینانی است که با نثارخون خود افتخار آفرین شدند و حماسه خلق کردند و دهه فجر بهترین فرصت برای گرامیداشت یاد این بزرگواران است.

وی بیان کرد: چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را در حالی برگزار خواهیم کرد که امیدواریم با روی کار آمدن دولت انقلابی شاهد گشایش های بیشتری در امور باشیم.

image_2022_1_22-14_48_38_790_LcB

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآورشد: انقلاب ما برگرفته از غیرت دینی است و همه ساله با همه سختی هایی که دشمنان بر ملت تحمیل کرده اند تا بین نظام و آنها فاصله بیفتد اما وابستگی ملت ما موجب شده هر سال این ایام بخوبی زنده نگهداشت می شود.

شهسواری بیان کرد: امیدواریم امسال هم در برنامه های دهه فجر بویژه روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن شاهد حضور پرشور مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم.

وی اظهارداشت: سالگرد انقلاب دو ویژگی دارد از آن جمله که آخرین ۲۲ بهمن در قرن حاضر و اولین دهه فجری است که در دولت انقلابی برگزار می شود لذا بایستی همه با پای دل در جشن های انقلاب شرکت کنند و با خلاقیت و ارائه ایده های مناسب به جذابیت آن کمک کنند.

شهسواری گفت: برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب بایستی از همه امکانات خود استفاد کنیم زیرا در این شرایط دشمنان از همه ابزارهای رسانه ای و تبلیغی خود استفاده می کنند تا دستاوردهای نظام منعکس نشود.

وی اضافه کرد: مصداق جهاد تبیینی بیان دستاوردهای انقلاب با ابزار هنر و بهترین شیوه هاست و امیدواریم در این ایام با کمک همه دستگاهها و تشکل های مردمی بتوانیم کارهای فرهنگی موثری را انجام دهیم.

image_2022_1_22-16_17_23_388_hGX

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: انقلاب متعلق به همه مردم است و ما حق نداریم دهه فجر را به نام خود مصادره کنیم و لازم است بستر مشارکت همه مردم در جشن های دهه فجر فراهم شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز