بازارچه خیریه زنان در هلال احمر قزوین افتتاح شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۹۰۶۴۳
بازارچه خیریه زنان در هلال احمر قزوین افتتاح شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از افتتاح بازارچه خیریه بانوان هنرمند و عضو داوطلب این جمعیت، خبر داد.

به گزارش خبرگاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی در رابطه با افتتاح بازارچه خیریه بانوان جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: این بازارچه با همکاری زنان و مادران داوطلب جمعیت هلال احمر و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر به منظور ارائه توانمندیهای این اعضا، راه‌اندازی شد.

وی افزود: هلال احمر در راستای ایجاد زمینه لازم برای معرفی و تبلیغ تولیدات خانگی و فروش آنها به صورت مستقیم و با قیمت مناسب و کمک به اقتصاد اعضای داوطلب اقدام به برگزاری این بازارچه خیریه کرد تا بتواند قدمی هرچند ناچیز در جهت پیشرفت و معرفی بانوان کارآفرین بردارد.

آصفی با بیان اینکه توزیع محصولات تولیدی زنان عضو داوطلب جمعیت هلال احمر و عرضه بدون واسطه آن بین مردم جزو اهداف اصلی این اقدام مؤثر است در ادامه عنوان کرد: این بازارچه خیریه به مدت سه روز از سه‌شنبه پنجم لغایت هفتم بهمن ماه‌ سال جار‌ی از ساعت 8 صبح تا 18 در جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین پذیرا‌ی علاقه‌مند‌ان بود‌ه و باز‌دید از این بازار‌چه برای عموم شهروندان آزاد است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: هلال احمر خود را موظف می داند تا با استفاده از تمامی ظرفیت های خود در مسیر پویندگی، هدایت و یاری اعضای داوطلب تلاش نماید تا بتواند در حوزه معرفی بانوان کارآفرین و هنرمند عضو این جمعیت نیز نقشی مؤثر داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز