حضور نمایندگان و مدیران در مساجد برای بررسی مشکلات مردم امید آفرین است

۱۴۰۰/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۹۱۰۲۰
حضور نمایندگان و مدیران در مساجد برای بررسی مشکلات مردم امید آفرین است
بخشدار محمدیه گفت: حضور مستمر نمایندگان و مدیران در مساجد و بررسی مشکلات شهروندان و گفتگوی رو در رو موجب رضایت مندی و ایجاد امید و اعتمادسازی در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در ادامه برنامه ابتکاری و تاثیرگذار حضور هفتگی نماینده مجلس در یکی از مساجد شهری و شنیدن مطالبات و خواسته های مردم، عصر روز چهارشنبه لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، به همراه غفوری فرماندار البرز، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی، گروسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، قندی بخشدار محمدیه، نماینده اداره ثبت اسناد و شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه با حضوردر مسجد امیرالمومنین ناحیه شهری مهرگان پس از شنیدن درخواست های شهروندان برای حل آنها پیگیری لازم را انجام دادند.

image_2022_1_26-20_52_46_78_fPy

در این نشست صمیمانه و رو در رو که بیش از 4 ساعت به طول انجامید تعدادی از ساکنان ناحیه شهری مهرگان مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کردند و از نماینده منتخب خود و نیز مدیران دستگاههای اجرایی خواستند برای حل آنها اقدام کنند.

مهمترین مشکلات و درخواست های مطرح شده از سوی مردم ناحیه شهری مهرگان شامل: راه اندازی کلانتری دوم برای کاهش سرقت و تقویت امنیت شهری، ایمن سازی کانال آب برای پیشگیری از غرق شدن افراد، احداث جاده دسترسی، افزایش ورودی های شهری برای مواقع اضطراری و بحران، ساخت پایگاه بسیج، انتقال ایستگاه عوارضی به خارج از محدوده شهری، تعیین تکلیف سند و رفع مشکلات فنی مسکن مهر، رسیدگی به وضعیت تعاونی های مسکن، ساخت درمانگاه و بیمارستان، ایجاد شعبه بانک های ملی و مسکن، رفع نواقص فنی آسانسور برج های مسکونی، داشتن شهرداری مستقل، ساخت فرهنگسرا و کتابخانه و راه اندازی خطوط اتوبوسرانی از مهمترین مسائلی بود که توسط بخشدار، ساکنان محلی و روحانیت منطقه مطرح شد.

صادق قندی بخشدار محمدیه در این نشست گفت: خوشبختانه حضور مستمر نماینده قزوین و نیز برخی مدیران در ناحیه شهری مهرگان موجب شده حل مشکلات مردم تسریع شود.

image_2022_1_26-20_52_40_640_7js

وی افزود:ناحیه شهری مهرگان به دلیل احداث بزرگترین سایت مسکن مهر در این منطقه موجب شده مشکلات فراوانی در آن ایجاد شود و تامین هزینه های آن بسیار سنگین شده و بدون کمک اعتبارات استانی و ملی قادر به تامین همه خواسته های مردم نیستیم.

قندی تصریح کرد: با دعوت از مدیران دستگاههای خدمات رسان زمینه تسریع در حل مشکلات مردم مهیا شده و این روش توانسته به رضایت مندی مردم هم منجر شود.

image_2022_1_26-20_56_27_677_osh

در ادامه تعدادی از ساکنان ناحیه شهری محمدیه مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند و خواستاری پیگیری و حل آن از سوی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیران شدند.

انتهای پیام

نظر شما
پرونده ویژه