شکستی دیگر در کارنامه فوتبالیست های شمس آذر قزوین

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۲:۱۷
کد خبر: ۱۲۹۱۵۸۵
شکستی دیگر در کارنامه فوتبالیست های شمس آذر قزوین
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه مسابقات لیگ یک باشگاه های کشور در مقابل قشقایی شیراز شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  هفته شانزدهم از رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور در حالی ساعتی قبل با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد که فوتبالیست های شمس آذر در خانه بازی را به میهمان خود قشقایی شیراز واگذار کردند.

در این دیدار که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار شد،  نماینده استان بازی برده را در پایان با شکست عوض کرد تا هفتمین شکست فصل خود را پذیرا باشد.

 در این دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین در حالی از امتیاز میزبانی بهره مند بود  که نتایج مسابقات  نشان می دهد نماینده استان تا به اینجای رقابت های لیگ یک نتوانسته به خوبی از امتیاز میزبانی استفاده کند.

شاگردان پژواک کرم پور در تیم شمس آذر قزوین در حالی که با گل عباس عسکری از میهمان شیرازی خود پیش بودند، در نهایت بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کردند.

تیم شمس آذر قزوین دو هفته قبل هم در چارچوب هفته چهاردهم لیگ یک در خانه بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ به آرمان گهر سیرجان واگذار کرد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین که نخستین فصل حضور خود را در لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تجربه می کند، در حال حاضر با کسب سه پیروزی،  شش تساوی و قبول هفت شکست با پانزده امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ یک قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز