سه امتیاز شیرین مقابل حفاری به دست آوردیم

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۹۱۵۹۶
سه امتیاز شیرین مقابل حفاری به دست آوردیم
کاپیتان تیم فوتسال کراپ الوند قزوین گفت: با تلاش همه جانبه تا پایان بازی و استفاده مناسب از فرصت های بدست آمده در مقابل تیم حفاری خوزستان سه امتیاز شیرین کسب کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  مهدی جاوید ملی پوش با تجربه تیم کراپ پس از برتری مقابل حفاری خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال گفت: خوشبختانه امروز تا لحظه آخر تلاش کردیم و توانستیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

بازیکن تیم کراپ الوند افزود: متاسفانه در اوایل بازی موقعیت های خوبی را از دست دادیم و کادر فنی به ما گوشزد کرده بود که اگر از فرصت های به دست آمده استفاده نکنیم، ادامه بازی سخت می شود.

جاوید تصریح کرد: پیش بینی سرمربی و کادر فنی درست از آب در آمد و متاسفانه روی یک غفلت دروازه تیم ما در نیمه نخست باز شد و بازی برای ما خیلی سخت شد.

کاپیتان تیم فوتسال کراپ الوند بیان کرد: خوشبختانه بچه ها تا لحظات آخر  در زمین بازی جنگیدند و در نهایت موفق شدیم با برتری در این بازی کراپ را همچنان در کورس قهرمانی نگه داریم.

999

مهدی جاوید که به تنهایی توانست با زدن چهار گل، بازی باخته تیمش را به سود کراپ تغییر دهد یادآورشد: این پیروزی حاصل تلاش همه بازیکنان و مجموعه کادر فنی بود که رقم خورد.

تیم فوتسال کراپ الوند عصر روز جمعه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با نتیجه ۴ بر ۲ موفق شد میهمان خود تیم حفاری خوزستان را با شکست بدرقه کند.

تیم فوتسال کراپ الوند با این پیروزی ارزشمند، در حال حاضر  ۴۶ امتیازی شد تا سایه به سایه با گیتی پسند صدرنشین در رده دوم جدول رده بندی لیگ یک باشگاه های کشور قرار گیرد. 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز