نتیجه بازی تیم حفاری با کراپ الوند را داوران رقم زدند

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۲۹۱۵۹۸
نتیجه بازی تیم حفاری با کراپ الوند را داوران رقم زدند
سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان گفت: داوران شکست تیمش مقابل کراپ الوند را رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  حیدر فرهادی سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان پس از شکست تیمش مقابل کراپ الوند که در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر روز جمعه برگزار شد گفت: متاسفانه نتیجه بازی در شرایط بازی رقم نخورد و در نیمه نخست روی چند موقعیت و در نیمه دوم روی ضربه پنالتی ، داوران قضاوت خوبی نداشتند.

وی با گلایه از پنالتی گرفته شده در نیمه دوم برای تیم فوتسال کراپ افزود: برخورد توپ با دست را داور بازی پنالتی گرفت، در حالی که هر برخورد توپ با دست که نمی تواند پنالتی باشد.

حیدری با بیان اینکه داوری در موقعیت یکسان تیم ها باید قضاوت بهتری انجام می داد تصریح کرد:  در مجموع نوع قضاوت موجب شد نتیجه بازی به ضرر تیم حفاری رقم زده شود.

سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان از کمیته فوتسال داوران خواست در هفته های پیش رو با توجه به شرایط تیم های صدرنشین و قعرنشین وضعیتی را ایجاد کنند تا داوران قضاوت بهتری داشته باشند.

فرهادی با بیان اینکه تیم کراپ الوند از بازیکنان خوبی برخوردار است، افزود: بضاعت تیم حفاری همین بود و بازیکنان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. 

تیم فوتسال حفاری خوزستان عصر روز جمعه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن یادگار امام الوند با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را به میزبان خود تیم کراپ الوند قزوین واگذار کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز