۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در قزوین تخریب شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۰۷:۵۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۹۱۶۵۷
۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در قزوین تخریب شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از تخریب ۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید صالحی در این باره اظهار کرد: از این تعداد قلع و قمع انجام شده، ۹ مورد احکام قضایی صادر شده و قطعیت یافته در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای نجم آباد، نجف آباد، رزجرد و جنت آباد بوده است.

وی در ادامه گفت : مستحدثات ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای رزجرد نیز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی قلع و قمع شد.

صالحی اضافه کرد: در قلع و قمع های انجام شده که با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب قزوین، معاون اجرای احکام دادستان مرکز استان، نیروی انتظامی و همکاری شهرداری و راهداری در هفته اول بهمن ماه صورت گرفت، ساختمان، دیوار کشی و فنس کشی غیر مجاز تخریب و در مجموع ۸ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آزاد سازی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه سیاست جهاد کشاورزی در راستای حفظ اراضی کشاورزی ، پیشگیری قبل از وقوع تخلف به عنوان بهترین راهکار است تاکید کرد: گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد اراضی شهرستان هستند و در صورت مشاهده ساخت و سازهای غیر مجاز با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز