تقدیر از خدمات هلال احمر قزوین در کاهش دغدغه بیماران نیازمند

۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۷:۳۲
کد خبر: ۱۳۰۷۰۲۱
تقدیر از خدمات هلال احمر قزوین در کاهش دغدغه بیماران نیازمند
رئیس بیمارستان رازی قزوین از مسئولان جمعیت هلال احمر به جهت کاستن از دغدغه های مالی بیماران نیازمند تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ روز سه شنبه از سوی سعید مخلوقی رئیس بیمارستان رازی قزوین در جلسه ای از مدیرعامل و معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و تعدادی از پرسنل این جمعیت در راستای حمایت از بیماران در زمینه تامین دارو و پرداخت کمک هزینه‌های درمانی بیماران نیازمند با اهدای لوح تقدیر شد.

داود ارجینی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در این رابطه اظهار داشت: یکی از خدماتی که جمعیت هلال احمر در سال های گذشته در دستور کار قرار داده، ارائه کمک های بلاعوض به بیماران نیازمند است.

image_2022_3_8-14_26_35_202_zpy

وی اضافه کرد: این خدمات در قالب کمک هزینه معیشتی و پرداخت هزینه های دارو و درمان ارائه می شود.

ارجینی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در راستای اهداف عام‌ المنفعه و بشردوستانه به بیماران نیازمند خدمات حمایتی ارائه می‌کند افزود: در سال جاری در قالب خدمات حمایتی با عنوان کمک هزینه درمان به بیماران نیازمند و خاص در استان مساعدت شده و جمعیت هلال احمر استان تلاش می کند با تأمین هزینه‌های درمانی کمک کند تا بیماران جز درد بیماری رنج دیگری نداشته باشند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: این کمک‌ها به صورت خدمات دارو و درمان، بستری و جراحی، فرانشیز، پاراکینک، دندانپزشکی، سونوگرافی، سی تی اسکن، تأمین وسایل توانبخشی، کمک هزینه وسایل توانبخشی، تأمین کمک وسایل بهداشتی، شیرخشک و درمان‌های سرپایی است.

ارجینی تصریح کرد:  بیماران نیازمند می توانند پس از ارائه اسناد درمانی و دارویی و پس از انجام امور مددکاری، هزینه درمان و داروی خود را دریافت کنند.

image_2022_3_8-14_26_35_607_0h3

وی بیان کرد:  ساماندهی حمایت از بیماران بی بضاعت و نیازمند همچنین جذب کمک های خیرین برای مشارکت در توسعه اقدامات سلامت محور از اهداف عام ‌المنفعه و بشردوستانه هلال احمر استان است و امیدواریم با این حرک خیرخواهانه بتوانیم نیازهای بیماران بی بضاعت را در جهت کاهش آلام  آنها فراهم کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز