سردار دلها یک الگو برای صلح و بشردوستی در دنیاست

۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۰۷:۳۹:۴۸
کد خبر: ۱۳۰۷۶۹۶
سردار دلها یک الگو برای صلح و بشردوستی در دنیاست
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از تشریح جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در نشست اعضای شورای شهر قزوین، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی به همراه نادر میرزایی معاون جوانان این جمعیت در نشست شورای شهر قزوین، در تشریح طرح «رفیق خوشبخت ما» اظهار داشت: این طرح با هدف تبیین مکتب سردار دلها در سطح کشور و به میزبانی و دبیرخانه ای استان قزوین اجرا می شود.

وی با بیان اینکه سردار دلها یک الگو برای صلح و بشردوستی در دنیاست در ادامه افزود: امیدوارم با فعالیت دبیرخانه دومین جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در جهت نکوداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در قزوین بتوانیم با مشارکت جوانان و هنرمندان متعهد استان، بخشی از ویژگی های اخلاقی و رفتاری این شهید والامقام را در ابعاد مختلف معرفی و منعکس کنیم.

آصفی اضافه کرد: برای انجام کار فرهنگی، باید الگویی عملی برای جوانان معرفی کنیم و در این راستا شهید سلیمانی بهترین الگوی رفتاری در امور انسان دوستانه و بشر دوستانه برای جوانان است.

وی اشاره کرد: بوسیله برگزاری این جشنواره و با استفاده از همه ظرفیت های این جمعیت و استان قزوین می توانیم ضمن آشکارسازی چهره واقعی شهید سلیمانی و بازگو کردن ناگفته ها، به معرفی سلوک رفتاری و شخصیتی این شهید در قالب هنر از جمله شعر، قصه، نقاشی و دست نوشته اقدام کنیم.

آصفی عنوان کرد: با توجه به ظرفیتهای موجود در استان قزوین و همچنین با ظرفیت های فرهنگی و هنری که در استان وجود دارد دبیرخانه جشنواره رفیق خوشبخت ما به قزوین داده شده است و امیدواریم با همکاری و هم افزایی اعضای شورای شهر و همه سازمانها و نهادهای دخیل در امور فرهنگی و هم استانی های عزیز بتوانیم به نحو شایسته در برگزاری این جشنواره در کشور دخیل باشیم و علکرد خوبی از استان قزوین نشان دهیم.

قابل ذکر است؛ در این جلسه اعضای شورای شهر قزوین ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل و معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان در این نشست، بر حمایت، همکاری و تعامل شهرداری و شورای شهر با جمعیت هلال احمر برای برگزاری بهتر جشنواره «رفیق خوشبخت ما» به میزبانی و دبیرخانه ای استان قزوین تأکید کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز