آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۹:۲۲
کد خبر: ۱۳۰۸۴۶۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 25 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای  25 بیمار جدید تعداد بستری ها به 184  نفر رسید.

وی اضافه کرد: در این مدت متاسفانه  3 نفر از بیماران بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

ارداقیان تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان در شبانه روز گذشته 34 نفر و بیماران بدحال 18 نفر هستند که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته اند.

به گفته ارداقیان در بیست و چهار ساعت گذشته 19 نفر از بیماران با تلاش کادر درمانی از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 49 هزار و 143 نفر در بیمارستانها بستری شدند و 2 هزار و 842 نفر نیز فوت کردند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در مجموع در استان تاکنون به 142 هزار و 393 مورد و تعداد افراد محتمل و مشکوک نیز 23 هزار و 275 نفر گزارش شده است.

888

ارداقیان گفت: همچنین با تلاش کادر درمانی و بهداشتی تاکنون 39 هزار و 922 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون نوبت اول جمعیت بالای 12 سال در استان در حال حاضر به 96.1 درصد و نوبت دوم به 88.7 درصد و نوبت سوم به 39.79 درصد رسیده است.

به گفته ارداقیان 14.3 درصد جمعیت 5 تا 12 سال استان نیز واکسن نوبت اول را تزریق کرده اند.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز