نماینده قزوین از اجرای طرح تنظیم بازار و نحوه توزیع میوه شب عید در قزوین بازدید کرد

۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۱۱۳۸۰
نماینده قزوین از اجرای طرح تنظیم بازار و نحوه توزیع میوه شب عید در قزوین بازدید کرد
لطف الله سیاهکلی به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی از اجرای طرح تنظیم بازار و غرفه های توزیع میوه شب عید در مناطق مختلف شهر قزوین بازدید کرد. ‌

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی ظهر شنبه به همراه رضا اقلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و شهرام رحمانی رئیس سازمان تعاون روستایی استان از چند محل توزیع میوه شب عید در سطح شهر قزوین و اجرای طرح تنظیم بازار بازدید کرد.

لطف الله سیاهکلی همچنین از سردخانه نگهداری میوه شب عید بازدید کرد و درجریان نحوه نگهداری و توزیع میوه شب عید قرار گرفت.

image_2022_3_19-14_1_33_329_kmE

سیاهکلی در حاشیه این بازدید گفت: در سالهای گذشته در نحوه توزیع اقلام کشاورزی به جای متولی اصلی کار توزیع را به سازمان صمت سپرده بودند که با مشکلاتی مواجه بودیم و در دفتر نمایندگی با انتقادات مردم مواجه می شدیم اما امسال شرایط فرق کرده و توزیع به سازمان جهاد داده شده و کارها بهتر شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته مراجعات تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان به ما زیاد بود اما خوشبختانه امسال هیچ  مراجعه ای نداشتیم و برای راستی آزمایی با هماهنگی آقای افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خواستار بازدید سرزده از غرفه های توزیع میوه و سردخانه ها شدیم تا از نزدیک و به صورت میدانی در جریان اقدامات طرح تنظیم بازار قرار گیریم.

سیاهکلی تصریح کرد: امسال کیفیت میوه های خریداری شده بسیار مرغوب و مناسب است و اگر تعدادی از میوه ها هم خراب باشد تعویض می شود تا رضایت شهروندان جلب شود و این نوع برخورد با مشتری عین کرامت و مشتری مداری و توجه به حقوق مشتری است که جای تقدیر دارد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: جهاد کشاورزی هم پیش بینی و پشتیبانی خوبی انجام داده و نحوه توزیع و فروش هم مناسب است و خوشبختانه تا این لحظه مشکل خاصی را ندیده ایم و شکایتی هم نشده است.

image_2022_3_19-14_1_43_673_P2P

وی روند واگذاری توزیع به جهاد کشاورزی را منطقی دانست و تصریح کرد: در مجلس تلاش کردیم تا روند کار منطقی شده و توزیع اقلام کشاورزی به جهاد سپرده شود و وزیر جهاد هم چون قبلا نماینده بودند خودشان با درک درست از مسائل دنبال این کار بودند و با تجربه ایشان توانستیم توزیع را به کشاورزی منتقل کنیم و تنظیم بازار اصلاح شود.

سیاهکلی یادآورشد: این رویکرد مجلس و دولت اقدام کارشناسانه برای حل مسئله بود و دستاورد خوبی هم داشت وامسال توزیع میوه شیب عید ساماندهی مناسبی دارد. 

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در فرهنگ ایرانی نوروز جایگاه ویژه ای دارد و سنت صله رحم و پذیرایی به نحو مطلوب از میهمانان ارزشمند است و اگر شما میوه مرغوب تهیه و توزیع کنید به نوعی در تکریم میهمانان در سفره عید مشارکت داشته اید و رضایت شهروندان را نیز موجب می شوید.

image_2022_3_19-14_2_1_766_cGM

وی از نقش تعاون روستایی در تنظیم بازار تشکر کرد و گفت: در اسلام به تعاونی ها توجه ویژه شده اما متاسفانه در عمل به آن اعتماد نکردیم و کارها را به تعاونی ها واگذار نکردیم در حالی که با اعتماد به تعاونی ها می توانیم با استفاده از این ظرفیت به توزیع و تولید مناسب کمک کرده و در رونق اقتصادی، اشتغال و جلب رضایت مردم نیز موثر باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز