مشعل گاز سه روستای الموت غربی در استان قزوین روشن شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۱۱۵۰۵
مشعل گاز سه روستای الموت غربی در استان قزوین روشن شد
در مراسمی با حضور نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی مشعل گاز در 3 روستای آکوجان، میلک و ورگیل از توابع الموت غربی روشن شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ در مراسمی با حضور لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی، و اهالی روستای میلک گازرسانی به سه روستا در الموت غربی افتتاح شد.

عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۸ آغاز شده و امروز ۸۰ علمک گاز در روستای میلک، ۳۶ علمک در روستای ورگیل و ۱۸۰ علمک در روستای آکوجان نصب شده است که در امتداد این پروژه، گازرسانی از راه ارتباطی تلاتر به روح آباد، پرچکوه، فشک و رشکین منتقل می شود.

لطف الله سیاهکلی در این مراسم گفت: طرح انتقال گاز به مناطق مختلف استان یک کار گروهی است که با همکاری و تلاش مدیران استانی حاصل شده است.

image_2022_3_19-19_2_8_959_e9i

وی بیان کرد: قزوین عقب ماندگی های جدی در حوزه های مختلف دارد که یکی از این حوزه ها گازرسانی به روستاهای استان است.

سیاهکلی تصریح کرد: مردم روستاها و مناطق دورافتاده استان حق دارند از نعمت گاز بهره مند شوند و قدردان خدمات نظام اسلامی باشند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: به برکت انقلاب اسلامی علیرغم تحریم ها در جای جای روستاهای استان شاهد خدمات عمرانی و توسعه و پیشرفت هستیم و این روند همچنان تداوم دارد.

سیاهکلی یادآورشد: پیامبر اکرم (ص) مردم را در عصر غیبت به صبر و  مقاومت سفارش کردند و امروز امت ایران اسلامی این تفسیر پیامبر اعظم را در عمل نشان داده اند. 

وی گفت: اگر برخی از مدیران و دولتمردان به درستی مشی خدمت گزاری به مردم را در دستور کار قرار می دادند امروز در ایران اسلامی شاهد پیشرفتهای قابل توجه بیشتری بودیم.

image_2022_3_19-19_2_9_717_ktB

در این مراسم تعدادی از روستائیان مطالبات خود را از جمله ضرورت ساخت استخرهای معیشتی ذخیره آب کشاورزی برای ایجاد اشتغال جوانان و بهره وری بهتر از آب و بازسازی راه ارتباطی بین روستاها مطرح کردند و خواستار توجه به آنها شدند.

گفتنی است با پیگیری دکتر سیاهکلی و دستور انقلابی وزیر نفت، سرانه گازرسانی به روستاهای صعب العبور استان قزوین به ازای هر خانوار از 25 میلیون تومان به 45 میلیون تومان افزایش یافته که با این اقدام عملیات گازرسانی به روستاهای فاقد گاز استان با سرعت بیشتری انجام می شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز