آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۶ فروردین ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۳۱۸۹۹۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۶ فروردین ۱۴۰۱
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهارساعت گذشته خوشبختانه هیچ بیمار کرونایی در استان بر اثر ویروس فوت نکرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در این باره اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته با ابتلای 14 بیمار دیگر آمار بیماران کرونایی استان به 96 نفر رسید.

وی افزود: موارد قطعی ابتلا به کرونا در این مدت 15 نفر و بیماران بدحال 8 نفر گزارش شده ولی خوشبختانه هیچ بیماری در بیست و چهار ساعت گذشته فوت نکرده است.

ارداقیان تصریح کرد: با تلاش کادر درمانی و بهداشتی در شبانه روز گذشته 27 نفر از بیماران از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: مجموع بیماران بستری کرونایی در استان تاکنون به 50 هزار و 75 نفر رسیده و تعداد فوتی ها نیز 2 هزار و 881 نفر بوده است.

وی اظهارداشت: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان نیز 142 هزار و 930 نفر و موارد محتمل و مشکوک 24 هزار و 36 نفر اعلام شده است.

ارداقیان بیان کرد: همچنین تاکنون بیش از 40 هزار و 846 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

888

واکسیناسیون 96 درصد جمعیت استان

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون گفت: در حال حاضر 96.22 درصد گروه سنی بالای 12 سال نوبت اول، 89.19 درصد نوبت دوم و 42.2 درصد نیز دز سوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: همچنین تاکنون 16.59 درصد جمعیت 5 تا 12 سال استان نوبت اول و 6.83 درصد این گروه نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز