کشورهای خلیج فارس برای کارآفرینان فرش قرمز پهن کرده اند/ موانع تولید را برطرف کنید

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۰:۳۵:۵۴
کد خبر: ۱۳۱۹۴۹۴
کشورهای خلیج فارس برای کارآفرینان فرش قرمز پهن کرده اند/ موانع تولید را برطرف کنید
کارآفرین برتر ملی گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینان با سختی های فراوان و موانع فراوانی مواجهند و اگر حمایت نشوند جذب کشورهای خلیج فارس خواهند شد که برای آنها فرش قرمز پهن کرده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ هشتاد و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین شنبه شب با حضور اعلایی استاندار، پیله فروش معاون اقتصادی، قاسمی دادستان، افضلی رئیس سازمان صمت، صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان و جمعی از صادرکنندگان دراستانداری قزوین برگزار شد.

سید محمد موسوی کارآفرین برتر در این مراسم گفت: بیش از ۷۰۰ شغل برای معلولان ایجاد کرده ام اما همچنان با سختی ها وموانع زیادی در مسیر تولید مواجهیم که ما را خسته کرده است.

image_2022_4_16-22_11_52_388_FlM

بنیانگذار و رئیس هیئت مدیر کانون توانا افزود: باید امنیت اقتصادی را برای فعالان این عرصه مهیا کنیم تا تولیدکننده با کمترین دغدغه و نگرانی به فکر تولید باشد. 

موسوی تصریح کرد: باید با نگاه تخصصی و کارشناسی کارآفرینان دسته بندی شوند زیرا یک نفر از خاک معجزه می کند و برخی مسئولیت اجتماعی دارند و برخی با سهولت بیشتری کار می کنند و نباید همه را یکسان دید.

این کارآفرین شاخص ملی خطاب به استاندار و مدیران اجرایی اظهارداشت: آقایان مطلع باشید که در کشورهای خلیج فارس برای تولیدکنندگان ما فرش قرمز پهن کرده اند و دارند کارآفرینان شما را جذب می کنند و اگر سختی تولید ادامه یابد و موانع را از مسیر برندارید بسیاری این دعوت را می پذیرند.

موسوی گفت: در کشورهای توسعه یافته ارز هدفمند به کارآفرین می دهند اما در کشور ما اینگونه نیست و عزیزکرده ها و دردانه ها این ارز را می گیرند و ما از نحوه اجرای عدالت در بانک مرکزی گلایه داریم.

image_2022_4_16-22_12_20_330_jC9

وی اظهارداشت: در کشورهای پیشرفته ارز حمایتی را برای پایداری توسعه پرداخت می کنند و بد نیست از برخی کشورها الگو برداری کنید و برای نمونه ببینید در آلمان از یک کارآفرین چگونه حمایت می کنند و ما با تولیدکننده چه می کنیم.

موسوی اضافه کرد: شما که براحتی توانستید امثال ریگی و داعش های نظامی را دستگیر و نابود کنید چرا در مبارزه با داعش اقتصادی موفق نمی شوید؟

image_2022_4_17-0_16_18_790_aDe

وی خواستار توجه جدی مدیران دولتی به رفع موانع مزاحم تولید و تسهیل در امور کارآفرینان و سرمایه گذاران شد.

image_2022_4_17-1_36_19_405_D0j

در این مراسم از دو کارآفرین برتر ملی محمد علی دقیقی دامدار نمونه و سید محمد موسوی کارآفرین برتر تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز