زنان در تربیت و سازندگی جامعه نقش بسزایی دارند

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۱:۳۱
کد خبر: ۱۳۱۹۶۳۵
زنان در تربیت و سازندگی جامعه نقش بسزایی دارند
شهردار محمدیه گفت: با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند از این رو در تربیت و سازندگی جامعه نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ محمد پیری در جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) که در بوستان مادر با استقبال باشکوه بانوان برگزار شد، اظهار کرد: زن و خانواده دو رکن اصلی جامعه بوده و نقش اساسی آنها در رشد و تعالی انسان غیرقابل انکار است در همین راستا شورا و شهرداری محمدیه برنامه های فرهنگی خود را با محوریت بوستانهای بانوان آغاز کرده است.

شهردار محمدیه با تاکید بر برنامه ریزی مدون و زمان بندی شده در این خصوص افزود: در پارکهای بانوان مراکز مشاوره راه اندازی می شود تا مادران بتوانند به بهترین شکل از این فضا استفاده کنند.

image_2022_4_17-11_54_54_352_1ST

وی افزود: برنامه های فرهنگی شهرداری و شورا به صورت هفتگی و مناسبتی با موضوعات کلاسهای خانواده، نمایشگاه های مناسبتی، مسابقات ورزشی، جشنواره‌های غذا برگزار می شود.

پیری ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه ها جذب بانوان و افزایش نقش زنان در جامعه و خانواده و ارتقا سلامت مهارت های زندگی می باشد که امید است امسال در این خصوص سال پر باری باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز