حذف شرکت‌های واسطه‌ ای در بخش دولتی در دستور کار مجلس است

۱۴۰۱/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۷:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۱۷۶۵
حذف شرکت‌های واسطه‌ ای در بخش دولتی در دستور کار مجلس است
نماینده قزوین؛ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف شرکت های واسطه ای برای کاهش هزینه های دولت و جلب رضایت نیروهای شرکتی در دستور کار مجلس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به همراه رضا سبحانی فر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین با حضور در بیمارستان بوعلی سینای قزوین ضمن عیادت از حجت‌الاسلام میر امینی امام جمعه شهرستان آبیک، از بخش های مختلف آنژیوگرافی قلب، مراقبت ویژه و آی سی یو بازدید و با بیماران بستری در بخش های مختلف نیز گفتگو کرد.

سیاهکلی در این بازدید گفت: پزشکان و کادر درمانی و پرستاری بیش از دو سال است شرایط سخت و طاقت فرسایی را متحمل شده اند و همچنان فداکارانه در خدمت مردم هستند که از شهروندان انتظار داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی، فشار مضاعف دیگری به کادر درمانی و بهداشتی وارد نکنند.

image_2022_4_23-17_27_59_403_DRE

وی تصریح کرد: امروزه شاهد پیشرفت های قابل توجه پزشکی در کشور هستیم و بسیاری از بیماری های قلبی و ریوی و جراحی ها با دانش و مهارت بالای پزشکان کشورمان، قابل درمان است، درحالی که در گذشته بسیاری از بیماران برای درمان به خارج از کشور اعزام می شدند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه از رفع مشکل استخدامی نیروهای شرکتی به ویژه پرستاران خبر داد و گفت: از روزی که وارد مجلس شده ام طرحی برای حذف شرکت های واسطه ای ارائه شده زیرا معتقدم فعالیت این شرکت ها نه ‌تنها به کوچک سازی دولت منجر نشده بلکه هزینه های زیادی را به دولت تحمیل کرده که در این شرایط هم کارمند ناراضی است و هم دولت، لذا بایستی این واسطه ها هرچه سریعتر حذف شوند تا از مشکلات بیشتر در آینده جلوگیری شود.

8787

وی بیان کرد: حذف شرکت هایی که واسطه جذب نیرو بین دولت و سازمانها هستند در دستور کار مجلس قرار دارد که امیدواریم به نتیجه برسد.

سیاهکلی در ادامه بازدید از بخش های جدید الحاقی در دست احداث بیمارستان بوعلی با تاکید بر ضرورت حمایت از کادر درمانی کشور یادآورشد: در بیمارستان بوعلی سینای قزوین خوشبختانه کادر پزشکی و درمانی بسیار خوبی فعالیت می کنند که جای خوشحالی دارد و در حال حاضر  بخش  زیر زمین این بیمارستان نیز درحال تجهیز برای خدمت رسانی بهتر به مردم است که باید اعتبار مورد نیاز آن نیز بسرعت تامین شود تا شاهد تکمیل این مجموعه با بخش های جدید هم باشیم.

image_2022_4_23-17_23_16_382_ZHz

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات اعتباری و تجهیزاتی بخش درمانی استان در مجلس نیز قول مساعدت داد.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز