رویکرد اعضای شورای شهر محمدیه در خدمت رسانی موجب عمران و آبادانی شهر شده است

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۴۴۷۳
رویکرد اعضای شورای شهر محمدیه در خدمت رسانی موجب عمران و آبادانی شهر شده است
شهردار محمدیه گفت: رویکرد مناسب و تعامل اعضای شورا با شهرداری موجب خدمت رسانی بهتر و توسعه و عمرانی شهری در محمدیه و مهرگان شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس شورای اسلامی در مراسمی با حضور محمد پیری شهردار محمدیه و پرسنل شهرداری  وجمعی از معاونین و مدیران سازمان های تابعه از اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و مهرگان تجلیل شد.

محمد پیری شهردار محمدیه ضمن تبریک روز ملی شوراها با ابراز خرسندی از تعامل و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در راستای آبادانی و پیشرفت شهر و پاسخ به مطالبات مردمی گفت: شوراها در توسعه وآبادانی شهرها نقش مهی دارند و در این راستا اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و مهرگان توانسته اند، اقدامات ارزشمندی در خدمت رسانی به مردم  انجام دهند.

image_2022_4_30-14_8_3_722_EUK

شهردار محمدیه تصریح کرد: طرح ها و لوایحی  که ازسوی شهردار به شورای شهر ارائه می شود در کوتاه ترین زمان با نگاه کارشناسی و درایت و تدبیر شورای اسلامی شهر مصوب شود که این رویکرد موجب پیشرفت امور و تصمیم گیری بهتر برای خدمت رسانی به شهروندان شده است.

image_2022_4_30-14_8_4_275_caX

علی حبیبی ویه ای رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه با تعامل منطقی و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف شهری کارهای خوبی صورت گرفته وجایگاه شهر محمدیه و مهرگان ارتقا یافته است.

در ادامه از اعضای شورای شهر تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز