مسابقه آمادگی جسمانی در پایگاه هوانیروز آبیک برگزار شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۹۳۳۵
مسابقه آمادگی جسمانی در پایگاه هوانیروز آبیک برگزار شد
سربازان وظیفه پایگاه هوانیروز آبیک در مسابقات باز و بسته کردن اسلحه کلاشینکف به صورت انفرادی با هم رقابت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک در گفت وگو با خبرنگار برنا در مورد این رقابتها اظهار داشت: در این مسابقه مهارت انفرادی شرکت کنندگان تعیین کننده بود و هر کدام از سربازان که از توانایی بالایی برخوردار بودند به انتخاب می شدند. .

وی با اشاره به تخصص و مهارت سربازان پایگاه هوانیروز آبیک در این مسابقات تصریح کرد: سربازان، فرهنگ سازان و الگوی نظم و انضباط در جامعه هستند که می‌توانند با ورزش و رشد و تقویت قوای جسمی خود آمادگی خود را برای دفاع از مرز و بوم کشور بیشتر کنند.

بخشیان یادآورشد: این مسابقات در دو مرحله برگزار شد که در مرحله اول توانایی فنی شرکت کنندگان و در مرحله دوم سرعت عمل و در مرحله پایانی استفاده موثر از سلاح ارزیابی شد.

3323344

وی افزود: دغدغه‌ امروز ما در نیروی هوایی ارتش ایجاد نیرویی ورزیده و برخوردار از آمادگی جسمانی مطلوب است و تربیت، آموزش، تقویت جسمانی و آمادگی همه جانبه مورد توجه اسلام است و این موضوع در صورتی که همراه با یاد خدا باشد نوعی عبادت محسوب می‌شود.

فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک اظهارداشت: در دور اول این مسابقه ۸۳ سرباز شرکت کردند که در نهایت ۴۲ سرباز توانستند در دو مرحله سرعت و دقت توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

این مسابقات با همکاری تربیت بدنی پایگاه هوانیروز برگزار شد و در پایان به سربازان منتخب لوح قهرمانی و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز