رسالت مهم همه مدیران خدمت شبانه روزی و بی منت به مردم است

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۲۹۳۳۶
رسالت مهم همه مدیران خدمت شبانه روزی و بی منت به مردم است
فرماندار شهرستان آبیک گفت: رسالت همه مدیران در شرایط حساس کنونی خدمت بی منت و شبانه روزی به مردم و گره گشایی از مشکلات آنهاست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در همایش شوراها طلایه داران خدمت که با حضور شوراهای بخش مرکزی در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی شهر آبیک برگزار شد اظهارداشت:شوراها را به عنوان بازوان اجرایی مدیریت شهرستان می‌دانیم و در موضوعاتی که خیر مردم در آن نباشد و شوراها به دنبال منافع شخصی باشد جلوی آن را می گیریم.

وی افزود: اگر به عنوان یک مسئول بر صندلی مسئولیت نشسته ایم باید شبانه روز به مردم خدمت کنیم و اگر غیر از این رویکرد را داشته باشیم خیانت کرده ایم.

فتوحی تصریح کرد: معادنی که در این شهرستان فعال هستند بجز آلودگی هیچ سودی برای مردم ندارند و به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان در پیگیری مطالبات مردم جدی هستیم و کوتاه نخواهیم آمد.

فرماندار آبیک با اشاره به طرح‌های نیمه تمام این شهرستان یادآورشد: پروژه ای مانند پل روگذر شهر آبیک از سال ۹۳ شروع شده اما هنوز تکمیل نشده و این وضعیت بیانگر مظلومیت مضاعف مردم این شهرستان است.

فتوحی با تأکید بر اینکه ساماندهی دامداری‌ها در دستور کار قرار دارد گفت: در شهرستان آبیک بیش از ۴۰۰ واحد دامداری صنعتی و سنتی فعالیت می کند که با برگزاری جلساتی به دنبال راهکار مناسب برای حل مشکلات این واحدها هستیم.

وی تصریح کرد: از تمامی اعضای شوراها و دهیاران درخواست می کنیم برای تامین امنیت موضوع نصب دوربین های نظارتی را جدی بگیرند.

فتوحی سکونت افاغنه ها در شهرستان آبیک را غیرقانونی دانست و متذکر شد: شوراها باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده و از سکونت آنها جلوگیری کنند زیرا تبعات منفی برای مردم ایجاد می کند.

image_2022_5_15-21_39_14_410_oMW

وی در خصوص رفع مشکل مردم شهرستان در خصوص اراضی مربوط به آستان قدس رضوی گفت:جلسات متعددی با این نهاد برگزار شده و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

فرماندار شهرستان همچنین گفت: راههای روستایی شهرستان آبیک وضعیت خوبی ندارد و در بازدید از بخش بشاریات این محرومیت کاملا مشهود بود.

وی با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت، عنوان کرد: با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه به صورت مستقیم در اختیار مردم قرار می گیرد و از هدر رفتن ده ها میلیارد دلار سرمایه کشور جلوگیری خواهد شد.

فتوحی تصریح کرد: از مردم درخواست می‌شود در اجرای این طرح با دولت همکاری کنند و صبور باشند و از خرید هیجانی دوری کنند و امیدوار باشند این طرح منشا خیر و برکت و به نفع همه خواهد بود.

وی افزود: این دولت هم می توانست مانند مسئولان قبلی نسبت به اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها اقدامی نکند اما به دلیل خیر و صلاح و نفع مردم دست به این اقدام مهم زده است.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، شاهد رونق در کشاورزی خواهیم بود و قدرت خرید  حداقل ۷ دهک جامعه بیشتر می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز