احتکار ۳۶ تنی روغن و گندم در تاکستان

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۳۲۹۳۶۵
احتکار ۳۶ تنی روغن و گندم در تاکستان
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از 33تن روغن و 3 تن گندم احتکار شده به ارزش 27 میلیارد ریال در شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: در پی اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه های پرداختی دولت و افزایش قیمت برخی ارزاق عمومی در بازار و بروز مشکلاتی برای مردم ماموران پلیس تاکستان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی مقدار زیادی ارزاق عمومی در انباری واقع در شهرک صنعتی "نرجه" این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازدید کردند که در بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد مشخصات این انبار و موجودی آن در سامانه انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده که به همین دلیل مشمول جرم احتکار شناخته شد. 

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در این عملیات 30تن روغن مایع 16 کیلویی،620 حلب روغن جامد 5 کیلویی و بیش از 3 تن گندم احتکار شده کشف شد که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 27 میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام ارشد انتظامی از پلمب این انبار و دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و در ادامه گفت: طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تشدید شده و ماموران پلیس با محتکرانی که در این ایام برای مردم مشکل ایجاد می کنند قاطعانه برخورد می کند و از شهروندان هم می خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت محتکران موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا برخورد های سریع و قانونی با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز