زندگی شهدای روحانی و مرحوم ابوترابی در قالب فیلم و سریال به مردم معرفی شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۶:۰۷
کد خبر: ۱۳۲۹۳۸۰
زندگی شهدای روحانی و مرحوم ابوترابی در قالب فیلم و سریال به مردم معرفی شود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: داستان زندگی شهدای روحانی و مرحوم سید علی اکبر ابوترابی ظرفیت آن را دارد که توسط هنرمندان و رسانه ملی در قالب فیلم و سریال به مردم معرفی شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور و یادواره شهدای روحانی استان قزوین روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استادار قزوین، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، قاسمی دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی و خانواده شهدا در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و دبیر اجلاسیه در این مراسم گفت: در آستانه کنگره ۴ هزار شهید روحانی در شهر قم ما نیز میزبان یادواره شهدای آزاده سراسر کشور  در استان هستیم .

وی افزود: یاد سه هزار شهید گرانقدر و ۱۰۳ شهید روحانی در استان را گرامی می داریم و بگفته امام راحل این بزرگواران را گوهران شب چراغ و کوثر درخشانی می دانیم که موجب عزت ما شدند.

image_2022_5_16-9_35_13_853_6gb

معبودی تصریح کرد: شرمنده ایم که نتوانستیم قدردان جایگاه روحانیون آزاده باشیم اما تلاش کردیم این اجلاس را با هدف ترویج ارزشهای دفاع مقدس و روحیه ایثار و تبیین نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس و اسارت که در همه عرصه ها پیشتاز بودند تشریح کنیم.

وی بیان کرد: تبیین و تجلیل از مقام روحانیون آزاده که با روحیه مقاومت به الگوی ایستادگی تبدیل شدند از دیگر اهداف این همایش است و تلاش کردیم به میزان بضاعت خود در تکریم مقام شهدای روحانی و یادمان شخصیت سردار آزادگان مرحوم ابوترابی موثر باشیم.

image_2022_5_16-9_35_18_949_4nW

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهارداشت: ابوترابی مظهر استقامت و صبر و پایداری بود و از رسانه ملی و هنرمندان درخواست می کنم زندگی مرحوم ابوترابی این سرمایه ارزشمند را  در قالب فیلم و سریال و مستند به مردم بیشتر معرفی کنند.

در ادامه از خانواده شهدای روحانی تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز