شهدا نسخه نجات بخش کشورند

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۰:۳۲
کد خبر: ۱۳۲۹۳۹۸
شهدا نسخه نجات بخش کشورند
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: با الگو گرفتن از شهدا و آزادگان و مدیریت دهه شصت به عنوان نسخه نجات بخش کشور می توانیم از چالشها عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور و یادواره شهدای روحانی استان قزوین روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استادار قزوین، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، قاسمی دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی و خانواده شهدا در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)قزوین برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در این مراسم گفت: یاد شهید رجایی و شهید بابایی و حسین لشکری و سردار خیبرشکن رضا حسن پور و اللهیاری و  سه هزار لاله گلگون کفن را گرامی می داریم و از آنها کمک می گیریم تا در ادامه راه موفق عمل کنیم.

image_2022_5_16-9_49_50_597_Rjb

وی بیان کرد: آنچه از عزت و امنیت و اقتدار داریم مرهون شهدا و آزادگان و ایثارگران است و امروز نیز باور داریم که شهدا نسخه نجات بخش  ما هستند و بایستی با الهام از این بزرگواران و مدیریت امید آفرین در مسیر تعالی گام برداریم.

سردار آتانی تصریح کرد: باید از مدیریت امیدآفرین و مقاوم آزادگان و الگوی مدیریت دهه شصت برای غلبه بر مشکلات استفاده کنیم و از سختی ها بگذریم.

image_2022_5_16-10_12_8_879_xGT

فرمانده سپاه استان یادآورشد: امروز باید با عمل به آنچه از شهدا و آزادگان آموخته ایم در مسیر تعالی کشور و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آزادگی حرکت کنیم.

در ادامه از خانواده شهدای روحانی تجلیل شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز