نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین گشایش یافت

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۲۱:۴۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۰۱۳۷
نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین گشایش یافت
نمایشگاه ملزومات جهیزیه با حضور معاون استاندار قزوین در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی استانداری قزوین؛ عصر سه شنبه در مراسمی با حضور میثم پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین، کبیری معاون سازمان صمت و جمعی از مدیران، نمایشگاه ملزومات جهیزیه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

3322

این نمایشگاه تا 31 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین واقع در بلوار شهید سلیمانی جنب صدا و سیما برپا شده است.

به گفته احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین بیش از 60 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، همدان، تهران، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان و زنجان در این نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را در معرض دید و خرید مردم قرار داده اند.

image_2022_5_17-22_39_43_928_iZv

وی افزود: در این نمایشگاه لوازم خانگی، مبلمان، فرش ماشینی، انواع لوستر، ظروف و وسایل آشپزخانه، فرش و تابلوفرش دستباف، سرویس و کالای خواب، پارچه های مبلمان، کولر گازی، یخچال و تلویزیون و میزهای مختلف و دستگاههای تصفیه بهداشتی آب عرضه شده است.

خورگامی یادآورشد: یکی از اهداف ما در برپایی نمایشگاه حذف واسطه و دلالان است تا کالاهای اساسی و لوازم منزل و جهیزیه با قیمت مناسب بدست مصرف کننده برسد.

4422

وی بیان کرد: برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات لوازم خانگی و جهیزیه، ایجاد فضا‌های رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و ایجاد دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز برای زوج های در آستانه ازدواج از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خورگامی تصریح کرد: برای جلب رضایت شهروندان و هماهنگی انجام شده با شرکت کنندگان محصولات این نمایشگاه با تخفیف 5 تا 30 درصدی عرضه می شود.

image_2022_5_17-22_39_18_934_6O7

نمایشگاه ملزومات جهیزیه تا 31 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا  22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جنب صدا و سیما برای بازدید عموم مردم برپاست.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز