مجلس از طرح اصلاح نظام یارانه ها حمایت می کند

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۳۱۴۲۷
مجلس از طرح اصلاح نظام یارانه ها حمایت می کند
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از اجرای طرح اصلاح نظام یارانه کشور توسط رئیس جمهور حمایت می کند تا کار به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ هشتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی عصر شنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی دادستان، میثم پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و مدیران بخش صنعت در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.

رجب رحمانی گفت: از اجرای طرح دولت در اصلاح سیستم اقتصاد و یارانه حمایت می کنیم و این که رئیس جمهور به میان مردم رفت و با آنها صحبت کرد حرکت خوبی بود که نشان داد مسئولان با مردم هستند.

image_2022_5_21-18_54_46_489_zav

وی بیان کرد: در مجلس نهم این اصلاحات را پیشنهاد دادم و امروز خوشحالیم این جراحی صورت گرفته است.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: اتاق بازرگانی قزوین در موضوع توسعه صادرات نفتی به عنوان پایلوت مطرح شده و امیدواریم در سایر عرصه ها نیز نمونه باشیم.

وی بیان کرد: از مسئولان بانک مرکزی دعوت خواهیم کرد به قزوین سفر کنند تا مشکلات تولیدکنندگان شنیده شود.

رحمانی افزود: در خصوص مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون مجلس بحث خواهیم کرد لذا از تولیدکنندگان و صنعتگران درخواست می کنیم اگر پیشنهادی دارند ارایه کنند.

وی در مورد منطقه ویژه اقتصادی در تاکستان نیز گفت: در خصوص منطقه ویژه اقتصادی یک جلسه با وزیر صمت و معاون اجرایی رئیس جمهور داشتیم که دستور داده شده متولی کار شرکت شهرک های صنعتی استان باشد و قرار است زیرساختها تامین و بخش خصوصی هم فعال شود تا به هدف برسیم.

image_2022_5_21-19_47_57_300_2n8

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: به عنوان وکیل مردم درخدمت مسئولان هستیم تا از تولید رفع مانع شود و شاهد شکوفایی اقتصادی سریعتر استان باشیم.

در ادامه از چهره ماندگار عرصه کشاورزی استان قزوین خدایار درخشان تجلیل شد.

image_2022_5_21-20_14_3_195_Yui

درخشان، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت زمرد دشت آتیه ، مجری احداث اولین و بزرگترین و به روزترین باغ گردوی جهان در منطقه کوهین استان قزوین است که با احداث مجموعه باغ مادری گردو جهت تولید و تکثیر پیوندک و قلمه مالک نهالستان بزرگ گردو و گلخانه تولید و تکثیر نهال گردوی پیوندی کشور است.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز