اعلایی: سوم خرداد حماسه گفتمان ارزشمند وحدت مردم و نیروهای مسلح در تاریخ کشور است

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۸:۲۹:۴۰
کد خبر: ۱۳۳۲۲۹۷
اعلایی: سوم خرداد حماسه گفتمان ارزشمند وحدت مردم و نیروهای مسلح در تاریخ کشور است
استاندار قزوین گفت: سوم خرداد یک روز حماسی و حاوی پیام گفتمان ارزشمند وحدت مردم و نیروهای مسلح در تاریخ ایران اسلامی و صیانت از سرحدات کشور است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح روز سه شنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، امیر محمد شفیعی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی،سردار آتانی فرمانده سپاه، سردار ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی، محمد قاسمی دادستان، کاظمی فرماندار و جمعی از مسئولان در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

image_2022_5_24-9_12_38_704_kKU

استاندار قزوین در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس اظهارداشت: مردم و اقشار بسیجی در فرآیند آزادسازی خرمشهر پیامی به تاریخ دادند که وقتی اداره کشور به دست مردم بیفتد به هیچ عنوان ذره ای از خاک سرزمین ما جدا نخواهد شد.

وی بیان کرد: ما روزهای تلخ در تاریخ کم نداشتیم که با بی لیاقتی حاکمان بخشهایی از ایران جدا شد اما سوم خرداد نشان داد نیروهای مسلح ما به قیمت نثار خون خود اجازه نمی دهد یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و از سرحدات کشور با شجاعت دفاع خواهند کرد.

image_2022_5_24-9_12_56_957_Ao7

استاندار قزوین یادآورشد: دشمنان بدانند اقتدار امروز ایران اسلامی از زمان آزادسازی خرمشهر بیشتر است.

وی گفت: با تلاش نیروهای مسلح و حمایت مردم شرایط امروز ما مطلوب است هرچند دشمنان مستاصل شده اند و ۲۳ سال پس از ترور شهید شیرازی که افتخار ایران است امروز سرداری دیگر را به شهادت می رسانند.

اعلایی اظهارداشت: اگر در دوران دفاع مقدس صیاد شیرازی ها با دشمنی ها به شهادت رسیدند، امروز شهید خدایی که مدافعان مرزهای اعتقادی و حرم های مطهر است به دست مزدورانی دیگر به شهادت می رسد و نشان می دهد ایران اسلامی مرزهای جغرافیایی خود را گسترش داده است.

image_2022_5_24-9_12_1_479_ysT

استاندار قزوین اضافه کرد: امروز پیکر شهید خدایی تشییع می شود و حضور گسترده مردم در مراسم تشییع به دشمنان پیام خواهد داد که همه آنها در اوج استیصال هستند که چون در جبهه رو در رو توان مقابله ندارند با ترور کینه های خود را نشان می دهند.

وی گفت: به نظام سلطه و صهیونیست های ناکارآمد اعلام می کنیم که ملت ایران عاشق مبارزه با صهیونیستها هستند و تا نابودی این رژیم اشغالگر به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

در ادامه این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدای نیروهای مسلح تجلیل شد.

image_2022_5_24-9_12_23_55_yrE

به دلیل آلودگی شدید هوا در استان قزوین، این مراسم بدون رژه نیروهای مسلح و در کوتاهترین زمان برگزار شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز